بازسازی ساختمان در شرق تهران

منطقه شرق تهران دارای بافت قدیمی است و ساکنان آن برای ارتقا سطح کیفیت زندگی و بالا بردن ارزش ملک خود، اقدام به بازسازی خانه‌های خود می‌کنند. بسیاری از صاحبان خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌هایی که چندین سال از زمان ساخت ملک آن‌ها گذشته است، به جای تعویض خانه، تصمیم به بازسازی می‌گیرند. این کار باعث می‌شود تا بدون نیاز به تغییر محل زندگی که با آن انس گرفته‌اید، بتوانید در خانه‌ای نو و بروزتر زندگی کنند. “گروه ساختمان و معماری رازنگر “تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه طراحی و بازسازی و نوسازی خانه‌های قدیمی دارد و می‌تواند این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهد.

شرکت ساختمان و معماری رازنگر” انجام دهنده بازسازی و نوسازی نمای داخلی و خارجی انواع ساختمان‌های مسکونی و تجاری در شرق تهران شامل محله‌های نارمک، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، امام حسین، پیروزی، سرخه حصار خاک سفید و …است. با شماره 09124868396 تماس بگیرید.

برای بازسازی و نوسازی ساختمان در شرق تهران با ما تماس بگیرید.

بازسازی ساختمان در شرق تهران

طراحی و اجرا در بازسازی ساختمان در شرق تهران

قبل از هر چیزی ملک مورد نظر باید توسط کارشناس بازدید و بررسی شود. تا میزان تغییرات، مدت زمان و میزان هزینه مورد نیاز را ارزیابی کند. هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی با توجه به میزان قدیمی بودن و اینکه به چه اندازه به تخریب نیاز دارد، تعیین می‌گردد. در ارزیابی توسط کارشناسان همچنین میزان قدمت، استحکام و مقاومت ساختمان و میزان فرسودگی آن نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. انتخاب شرکتی که ارائه دهنده خدمات بازسازی باشد باید با دقت کافی انجام شود. تخصص و دانش کافی در این کار بسیار مهم است تا از بروز خطرات و هزینه اضافی جلوگیری شود. رازنگر، شرکت ساختمانی و معماری است که تیم مجرب آن در تمام مراحل بازسازی با شما همراه خواهد بود و بهترین خدمات را در اختیار شما خواهد گذاشت.

بازسازی نمای داخلی ساختمان در شرق تهران

مراحل بازسازی ساختمان در شرق تهران

پس از ارزیابی‌های انجام شده، طراحی توسط تیم بازسازی ارائه می‌شود. بعد از انجام تمام بررسی‌های لازم، ارائه طرح پیشنهادی و براورد هزینه، در صورت توافق، قرارداد پروژه بسته می‌شود و در زمان تعیین شده، پروسه بازسازی در دست اقدام قرار می‌گیرد. مراحل انجام بازسازی ساختمان در شرق تهران به ترتیب زیر انجام خواهد شد:

  • در زمان انجام کارهای طراحی، فرایند تخریب صورت می‌گیرد. مکان‌هایی از خانه، یا کل آن که در کارشناسی‌های انجام شده تعیین شده و نیاز به تخریب و از نو ساخته شدن دارد، باید تخریب شده و مواد اضافی از محل خارج شود.
  • ابتدا با توجه به میزان فرسودگی و خرابی که ساختمان دارد، ابتدا زیرسازی انجام می‌شود. لوله کشی‌ها، تجهیزات گرمایشی و سرمایش و همه تاسیساتی که فرسوده هستند، تعویض و نو می‌شوند.
  • پس از اینکه زیر سازی کامل شد، برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان طراحی انجام می‌شود. تیم “رازنگر“، فرایند طراحی را به صورت رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت. طراحی داخلی ساختمان شما با توجه به سبک مورد علاقه شما در دکوراسیون، مساحت خانه و تمام ایده‌هایی که برای منزلتان دارید با بروزترین متدها انجام خواهد شد.
  • برای اجرای بازسازی ساختمان به ترتیب دیوارها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و سالن پذیرایی و کف بازسازی و ساخته می‌شوند.
  • در بررسی‌های اولیه مشخص می‌شود که آیا دیوار استحکام کافی را دارد یا نه. اگر دیوار به میزان کافی مقاوم بود، تنها کمی جزئیات، روکش و رنگ روی آن انجام می‌شود. اما اگر دیوار به هر دلیلی فرسوده شده یا مقاوم نباشد، تخریب و از نو بنا می‌شود.
  • آشپزخانه، مهم‌ترین بخش خانه محسوب می‌شود. بررسی زیرسازی آشپزخانه، لوله کشی‌های آب و گاز، سیم کشی برق و میزان عایق بودن آن‌ها باید به درستی بررسی شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، کابینت‌ها، صفحه کابینت، دیوار و کف پوش آن و همچنین محل قرار گیری هر کدام از وسایل آشپزخانه تعیین و انتخاب می‌شود. انتخاب کابینت مناسب بسیار مهم است تا هم با دکور داخلی کلی مد نظر خانه و هم وسعت آشپزخانه مطابقت داشته باشد.
بازسازی آشپزخانه در شرق تهران
  • در طراحی و بازسازی سرویس بهداشتی و حمام نیز میزان عایق بودن، کف پوش، دیوارپوش‌ها، شیرالات و تاسیسات تعیین و نو می‌شود.
  • سالن پذیرایی و کف پوش‌های آن با توجه به ابعاد و وسعتی که دارد و تغییراتی که در درب و پنجره آن ایجاد می‌شود طراحی شده و بازسازی می‌شود.

مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی ساختمان در شرق تهران

اینکه بازسازی ساختمان در شرق تهران چه مدت طول بکشد کاملا به میزان فرسایش و بازسازی آن بستگی دارد. اگر میزان خرابی بسیار زیاد باشد و نیاز به تخریب کامل خانه باشد، ممکن است بازسازی آن زمان بیشتری ببرد. اما اگر دیوارها و کف خانه سالم بوده و نیاز به تخریب نداشته باشد، معمولا در زمان کمتر از یک ماه فرایند بازسازی به اتمام برسد. گروه رازنگر در کمترین مدت زمان ممکن بازسازی ساختمان در شرق تهران را به صورت اصولی و رعایت تمام استانداردها انجام خواهد داد.

چرا بازسازی ساختمان در شرق تهران اهمیت دارد؟

بازسازی ارزش ملک شما را بالا می‌برد. امروزه میزان قیمتی که برای یک ملک و ساختمان قدیمی در نظر می‌گیرند، صرفا قیمت زمین آن است. اما با بازسازی ساختمان در شرق تهران شما می‌توانید قیمت کلی آن را به میزان قابل ملاحظه ای بالا ببرید. از آن مهم‌تر سطح و کیفیت زندگیتان است که بالا می‌رود. با زندگی در یک خانه نو و بروز، از خرابی‌های پی در پی، فرسودگی و دردسرهای آن راحت می‌شوید و محیطی راحت‌تر و زیباتر را در اختیار خود و خانواده قرار خواهید داد.

بازسازی نمای بیرون ساختمان در شرق تهران

مقاله پیشنهادی: بازسازی و نوسازی خانه قدیمی

هزینه بازسازی ساختمان در شرق تهران

در ارزیابی‌های اولیه‌ای که توسط کارشناسان گروه ساختمانی و معماری رازنگر انجام می‌شود، با توجه به میزان بودجه‌ای که شما در اختیار دارید فرایند بازسازی طراحی و برنامه ریزی می‌شود. اما به طور کلی هزینه بازسازی کاملا به میزان تخریب، فرسایش و مدت زمان لازم بستگی دارد. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره بازسازی منزل خود در شرق تهران با شماره 09124868396 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و کامل بهره ببرید.

بازسازی ساختمان در شرق تهران با گروه ساختمانی و معماری “رازنگر”

گروه مجرب ما سعی‌ دارد با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز و اصولی درباره بازسازی ساختمان (نسبت به نوسازی ساختمان) و نحوه اجرا آن با هزینه بهتر، سرعت اجرا بیشتر شما را در این راستا یاری نماید.

اگر نیاز به بازسازی دارید، گروه‌متخصص رازنگر با کادری حرفه‌ای که شامل طراح و نقشه کش، مهندس معمار، مهندس ناظر، نیروی کار و … است، آماده ارائه انواع خدمات‌بازسازی ساختمان در شرق تهران می‌باشد. گروه ما در بازسازی ساختمان در شرق تهران امور زیر را انجام می‌دهد:

  • اقدامات مربوط به تعمیر و تعویض کف سازی طبقات و سرامیک و پارکت
  • سیمان کاری و سفید کاری
  • نقاشی و رنگ
  • کاغذ دیواری و دیوار کاذب کناف و هر گونه پوشش برای دیوار
  • تعمیر و زیبا سازی نما بیرونی ساختمان
  • ایجاد حیاط و محوطه سازی برای ساختمان
  • احداث استخر و حوض و آب نما های تزیینی
  • تعمیرات سقف و ایجاد سقف کاذب
  • تعویض در و پنجره و استفاده از درب های ضد سرقت و پنجره دوجداره
  • تعمیرات و به روز رسانی تاسیسات داخلی
  • تعویض کابیت و کمدها به مدل های روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up