صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین از نوعی سنگ مصنوعی به نام کورین ساخته می‌شود. از این نوع صفحه کابینت می‌توانید برای هر نوع دکور داخلی استفاده کنید. به طور کلی صفحه کابینت‌ها معمولا از جنس سنگ‌های طبیعی و مصنوعی ساخته می‌شوند و هر کدام با توجه به ویژگی‌هایی که دارند در شرایط مناسب انتخاب می‌شوند. با انتخاب مناسب صفحه کابینت فضای داخلی آشپزخانه بهتر و زیباتر دیده می‌شود. دوام و ماندگاری سنگ کورین مانند دیگر صفحه کابینت‌های از جنس سنگ مصنوعی (کوارتز و مارمونایت) بالاست و نگهداری از آن نیز راحت است. “گروه رازنگر“، تولید کننده انواع صفحه کابینت با بهترین متریال است که در تمام مراحل پروژه از طراحی، ساخت و اجرا با هدف رضایت مشتری با شما همراه است.

برای سفارش ساخت و خرید صفحه کابینت کورین با ما تماس بگیرید.

صفحه کابینت کورین

ویژگی‌های سنگ کورین

سنگ کورین از انواع سنگ مصنوعی است که در صفحه کابینت آشپزخانه از آن استفاده می‌شود. سنگ‌های مصنوعی که در ساخت ساخت صفحه کابینت به کار می‌روند عموما شامل کوارتز، مارمونایت و کورین است. سنگ‌های کورین ساخته شده از مواد معدنی،سنگی و پلیمرهای اکریلیک هستند که کاربردهای زیادی در دکوراسیون منزل دارد. از جمله کاربردهای آن در صفحه کابینت، دیوارپوش، سرویس بهداشتی و سینک روشویی و ظرفشویی است. اصلی‌ترین ویژگی صفحه کابینت کورین می‌توان گفت ظاهر و سطح صاف و بدون درز و تخلخل آن است. این ویژگی هم ظاهر زیبایی به آن داده، هم باعث مقاومت بیشتر آن شده است.

مزایای کورین

  • قابلیت ترمیم و برشکاری: در صورت سایش، آسیب جزئی یا کدر شدن در بازه زمان قابلیت ترمیم دارد. همچنین در ابعاد و اشکال دلخواه می‌توان آن را برش داد.
  • قیمت مقرون به صرفه نسبت به کوارتز و مارمونایت
  • مقاومت در برابر تغییرات دمایی، نفوذ آب و مواد شیمیایی
  • ظاهر بدون درز و شکاف، عدم تخلخل
  • آنتی باکتریال
  • نگهداری آسان
  • طول عمر بالا
  • تنوع طرح و رنگ بالا

معایب کورین

  • ممکن است برخی تمیزکننده‌های شیمیایی و اسیدها در مرور زمان باعث کدر شدن آن شوند.
  • اجسام با درجه حرارت خیلی بالا مانند قابلمه داغ باعث تغییر رنگ آن می‌شوند.

تمام تغییرات و آسیب‌هایی که در گذشت زمان و در اثر عوامل محیطی ممکن است برای سنگ کورین اتفاق بی‌افتد را می‌توان با ترمیم، سوهان کشی و برشکاری برطرف کرد و نیازی به تعویض آن نیست.

انواع صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی می‌توانید تهیه کنید. با هر سبک دکور داخلی که دارید (کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن) می‌توانید متناسب با آن رنگ و طرح صفحه کابینت کورین را انتخاب و سفارش ساخت آن را دهید. ساده، شنی، اکلیلی، حاوی دانه‌های کوچک و بزرگ، براق و کورین با طرح‌های مینیمال از انواع سنگ کورین است. انواع صفحه کابینت در رنگ سفید آن بیشتر دیده می‌شود. صفحه کابینت‌های سفید شنی یا اکلیلی در آشپزخانه‌های مدرن می‌توانند ظاهر جذاب و دلبازی به فضا دهند.

صفحه کابینت روشویی کورین

رنگ بندی صفحه کابینت کورین

رنگ بندی‌های متنوعی از سنگ کورین وجود دارد. اما استفاده از صفحه کابینت کورین سفید در انواع دکوراسیون‌ها بسیار پرطرفدار بوده است. به طور کلی رنگ سفید به علت ست پذیری بالایی که دارد در جاهای مختلفی از خانه و دکوراسیون استفاده می‌شود. صفحه کابینت سفید نیز با هر نوع و رنگ کابینت ست می‌شود و جلای آن را بیشتر می‌کند. علاوه بر آن رنگ‌های جدیدی از صفحه کابینت کورین شامل مشکی، آبی، زرد و … نیز در طراحی دکوراسیون‌های خاص و متناسب با رنگ کابینت به کار می‌رود.

خرید صفحه کابینت کورین

برای خرید صفحه کابینت کورین و انتخاب طرح و رنگ مناسب، نوع دکوراسیون، تم رنگی و وسعت فضا را در نظر بگیرید. همچنین سعی کنید صفح کابینت را متناسب با شرایط محیطی محل زندگی خود انتخاب کنید. سنگ کورین به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای انواع شرایط آب و هوایی و رطوبتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. برای خرید کورین و انتخاب طرح و رنگ آن می‌توانید از مشاوران ما مشورت بگیرید. همچنین می‌توانید از خدمات طراحی رایگان “گروه رازنگر” بهرمند شوید تا در انتخاب بهترین‌های به شما کمک کنیم. روند کاری گروه رازنگر به صورت کاملا حرفه‌ای و با بروزترین تکنولوژی است که همین موجب سرعت عمل بالای تیم ما در انجام پروژه‌ها شده است.

قیمت صفحه کابینت کورین

ابعاد مورد نیاز، متریال و کیفیت آن و طرح و رنگ صفحه کابینت کورین در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. در گام اول به کیفیت مواد اولیه و متریال دقت کنید و سپس قیمت را مد نظر قرار دهید. اگر صرفا جسم بی کیفیتی را تهیه کنید با قیمت کم، قطعا طول عمر و کارایی آن کمتر خواهد بود و شما در بازه زمانی کوتاه‌تری متحمل پرداخت هزینه ساخت و نصب خواهید شد. گروه رازنگر با تیم حرفه‌ای و مجرب در طراحی، ساخت و نصب انواع صفحه کابینت تمامی پروژه‌های ساخت را بهترین متریال و به صورت استاندارد و اصلی انجام می‌دهد. همچنین با طراحی اصولی و جلوگیری از هدر رفت‌ها، قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برای شما در نظر می‌گیرد. برای اطلاعات بیشتر جهت سفارش و خرید صفحه کابینت کورین با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up