خرید کابینت در بابل

انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه زمانی که در حال ساخت یا بازسازی خانه در شهر بابل باشید باید به طور اصولی و با توجه به معیارهای مهمی تعیین شود. با توجه به اینکه به چه سبکی علاقمند هستید و منزل خود را با آن سبک دکوراسیون کرده‌این، نوع کابینت را نیز باید انتخاب کنید. کابینت‌ها در سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن ساخته می‌شودن که با توجه به ظاهر، جزئیات، متریال و ابعاد دسته بندی می‌شوند. برای خرید کابینت در بابل می‌توانید از گروه ساختمانی و معماری رازنگر کمک بگیرید. رازنگر با داشتن تیمی مجرب و ماهر در زمینه دکوراسیون داخلی منزل فعالیت داشته و در تمام مراحل از طراحی، ساخت و اجرا در کمترین زمان و بهترین کیفیت با شما همراه خواهد بود.

برای سفارش و خرید انواع کابینت در بابل با شماره ۰۹۱۲۴۸۶۸۳۹۶ تماس بگیرید.

خرید کابینت در بابل
خرید کابینت در بابل

خرید کابینت آشپزخانه در بابل

کابینت آشپزخانه مهم‌ترین فاکتور تشکیل دهنده آن بوده و نمای اصلی و جذابیت آشپزخانه به کابینت آن بستگی دارد. انتخاب کابینت باید به صورتی انجام شود که مطابق با سبک کلی دکوراسیون منزل و آشپزخانه باشد. همچنین توجه داشته باشید برای خرید کابینت در بابل باید با توجه به شرایط محیطی، میزان رطوبت و محل نصب کابینت دقت کنید تا بهترین متریال را انتخاب کنید. طول عمر کابینت و عدم فرسایش و پوسیدگی آن بستگی به میزان مقاومت آن در برابر ضربه، رطوبت و نحوه نگهداری از آن بستگی دارد.

انواع کابینت در بابل

با توجه به سبک دکور داخلی که مد نظر دارید می‌توانید بین سه نوع کابینت کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن انتخاب مناسب را داشته باشید. هر کابینتی با توجه به فاکتورهایی شامل جنس، میزان جزئیات و پیچیدگی، داشتن حکاکی و منبت کاری تشخیص داده می‌شود که جزو کدام یک از انواع کابینت است.

خرید کابینت کلاسیک در بابل

کابینت کلاسیک با جزئیات و منبت کاری و حکاکی طرح‌های ظریف و زیادی ساخته می‌شود. ظاهر سلطنتی و سنتی که این کابینت‌ها دارند بهترین انتخاب برای خانه‌های بزرگ با سبک دکوراسیون کلاسیک است. کابینت‌های چوب، طرح چوب، ممبران و رومی جزو دسته کابینت‌هایی هستند که با سبک کلاسیک ساخته و طراحی می‌شوند. این کابینت‌ها برای خانه‌های آپارتمانی و آشپزخانه‌های کوچک مناسب نیستند چون نه تنها به خوبی تمام جزئیات آن در دید قرار نمیگیرد، وجود برجستگی‌ها و ستون‌های آن باعث اشغال فضای اضافی و کوچک‌تر شدن آشپزخانه می‌شوند.

خرید کابینت مدرن در بابل

خرید کابینت نئوکلاسیک در بابل

نئوکلاسیک سبکی نو است که با ادغام دو سبک مدرن و کلاسیک طراحی شده است. کابینت نئوکلاسیک نیز با ظاهری نزدیک به کلاسیک ولی با پیچیدگی کمتر و مایل به سادگی سبک مدرن ساخته می‌شود. انزو، ممبران، طرح چوب جزو متریالی هستند که در طراحی کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌شوند. مغذی هر سه کابینت نام برده از جنس ام دی اف خام است که با روکش‌های متنوعی کاور شده و همان موجب بروز تفاوت‌هایی در ویژگی و میزان کیفیت آن‌ها می‌شود. از کابینت نئوکلاسیک می‌توانید در آشپزخانه کوچک یا بزرگ استفاده کنید و از بابت وسعت و اشغال فضا مشکلی نخواهید داشت. همچنین تنوع طرح و رنگ این کابینت‌ها بسیار زیاد است و با به کار گیری خلاقیت در طراحی می‌توانید دکور منحصر به فرد و خاصی را برای آشپزخانه خود تهیه کنید. گروه ساختمانی و معماری رازنگر با داشتن تیم حرفه‌ای و متخصص می‌تواند با ارائه خدمات طراحی به صورت رایگان به شما در این زمینه کمک کند. همچنین تمام فرایند ساخت و اجرای کابینت در سریع‌ترین زمان و با بهترین تکنولوژی انجام خواهد شد.

خرید کابینت مدرن در بابل

خرید کابینت مدرن در بابل

کابینت مدرن با سادگی و دوری از هر گونه جزئیات و تجمل طراحی می‌شود. این کابینت‌ها در انواع رنگ با توجه به تم رنگی دکور داخلی شما می‌تواند طراحی و ساخته شود. کابینت‌های های گلاس، ملامینه، فرامید (فوق برجسته) جزو کابینت‌های مدرن محسوب می‌شوند. مغذی انواع کابینت‌های مدرن نیز از جنس MDF خام است و رویه پلی گلس، ملامینه و فرامید روی آن را کاور می‌کند. این کابینت‌ها برای دکوراسیون‌های ساده و مینیمال بهترین انتخاب هستند. همچنین در آشپزخانه‌های کوچک و خانه‌های آپارتمانی که فضای محدودی دارند، کابینت مدرن با وجود اشغال کمترین فضای اضافی، می‌تواند به صورت جادار برای نظم دادن تمام وسایل شما طراحی شود. رنگ سفید جزو پر طرفدارترین رنگ در کابینت‌های مدرن است. برای خرید و سفارش کابینت مدرن در هر ابعاد و رنگی می‌توانید از گروه رازنگر کمک بگیرید.

خرید کابینت نئوکلاسیک در بابل

خرید کابینت ام دی اف در بابل

از معروف‌ترین و عام‌ترین کابینتی ک نام آن بسیار شنیده می‌شود، کابینت ام دی اف است. مغذی اکثر کابینت‌ها مانند ممبران، طرح چوب، انزو، های گلاس و فرامید از MDF خام تشکیل شده اما در اصل کابینت ام دی ف همان کابینت ملامینه است. گروه رازنگر انجام دهنده انواع خدمات ساختمانی، معماری و دکوراسیون داخلی است که برای خرید کابینت در بابل می‌تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

خرید کابینت پیش ساخته در بابل

کابینت پیش ساخته یا آماده، کابینت‌هایی هستند که قالب آن‌ها از قبل توسط کارگاه تولید شده و شما با توجه به مساحت آشپزخانه می‌توانید ابعاد مناسب از قالب‌های آماده را برای خود انتخاب کنید. این کابینت‌ها بیشتر به دلیل هزینه پایین‌تر و همجنین زمان کمتر اجرای آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. با خرید کابینت آماده در بابل دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان ساخت کابینت وجود ندارد و به صورت یک روزه توسط تیم ما در گروه رازنگر انجام خواهد شد.

قیمت کابینت در بابل

برای تعیین مبلغ و هزینه پرژه ساخت کابینت باید آیتم‌های مختلفی را مورد توجه قرار دهید. سبک کابینت، تعیین کننده میزان جزئیات، زمان انجام و هزینه آن است. کابینت‌های کلاسیک به دلیل داشتن منبت کاری و حکاکی و همچنین استفاده بیشتر از متریال برای ستون‌ها و جزئیات آن قیمت بیشتری نسبت به دو نوع دیگر دارد. به همین نسبت کابینت نئوکلاسیک نیز از مدرن گران‌تر است. به علاوه جنس کابینت اگر از چوب طبیعی باشد قیمت بیشتری نسبت به MDF خواهد داشت. برای ارزیابی دقیق و دریافت قیمت بروز کابینت در بابل با توجه به سلیقه و معیارهایی کا دارید می‌توانید با کارشناسان بخش فروش ما مشورت کرده و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.

راهنمای خرید کابینت در بابل

ساخت کابینت نیاز به مهارت کافی دارد. مخصوصا در ساخت کابینت‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، چون منبت کاری و حکاکی باید به دقت و ظریف انجام شود، امکانات و مهارت بیشتری نیاز است. برای خرید کابینت در بابل می‌توانید از گروه متخصص ما در شرکت ساختمانی و معماری رازنگر کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و تکمیلی در این زمینه می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۴۸۶۸۳۹۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up