خرید کابینت در فریدونکنار

انتخاب کابینت از فاکتورهای مهم چیدمان منزل و دکوراسیون آشپزخانه است. در بازسازی، نوسازی و خانه‌های نوساز، با توجه به سبک دکوراسیون انتخابی، نوع و طرح و رنگ کابینت انتخاب می‌شود. برای خرید کابینت در فریدونکنار باید با توجه به سلیقه، عوامل محیطی و میزان وسعت آشپزخانه، بهترین طراحی و انتخاب را داشته باشید. به علت آب و هوای مرطوبی که فریدونکنار دارد، جنس و کیفیت کابینت و اینکه در برابر نفوذ رطوبت مقاوم باشد، بسیار مهم است.

برای خرید و سفارش کابینت در فریدونکنار با ما تماس بگیرید.

خرید کابینت در فریدونکنار
خرید کابینت چوبی در فریدونکنار

خرید کابینت آشپزخانه در فریدونکنار

کابینت نقش اصلی در نمای آشپزخانه شما را دارد. طراحی درست رنگ و طرح آن به همراه انتخاب درست نوع کابینت با توجه به سایر دکوراسیون آشپزخانه و عوامل محیطی همگی در کنار هم می‌تواند ظاهر منحصر به فردی به آشپزخانه شما دهد. برای خرید انواع کابینت کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن در فریدونکنار و می‌توانید از تیم متخصص رازنگر در طراحی، ساخت و اجرا کمک بگیرید. لازم به ذکر است که در تمام پروژه‌های دکوراسیون داخلی انجام طراحی به صورت رایگان برای شما انجام خواهد شد و در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه با بروزترین امکانات اجرایی خواهد شد.

خرید کابینت مدرن در فریدونکنار

سبک مدرن امروزه کاربرد بسیاری در طراحی داخلی منزل دارد. مخصوصا در خانه‌های آپارتمانی به دلیل مساحت کم فضای آشپزخانه، کابینت‌های مدرن بخاطر سادگی که فضای زیادی زرا اشغال نمی‌کنند بسیار کاربرد دارند. کابینت‌هایی که در سبک مدرن به کار می‌روند شامل های گلاس، فرامید، ملامینه یا همان ام دی اف هستند. این کابینت‌ها در ساده‌ترین حالت و حتی بدون دسته ساخته می‌شوند. تنوع رنگ بندی کابینت‌های مدرن زیاد است و با انواع تم دکوراسیون قابل ست کردن هستند. در این میان رنگ سفید پر کاربردترین رنگ کابینت مدرن محسوب می‌شود.

خرید کابینت مدرن در فریدونکنار

خرید و سفارش کابینت کلاسیک در فریدونکنار

کابینت‌های کلاسیک ظاهری مجلل با منبت کاری و ستون و سر ستون است که برای سن‌های کلاسیک و سنتی به کار می‌روند. از این نوع کابینت در خانه‌های ویلایی با سبک کلاسیک و آشپرخانه‌های بزرگ استفاده می‌شود تا به خوبی در آن جا شده و نمای زیبای خود را نشان دهد. رومی، چوبی، طرح چوب و ممبران کابینت‌هایی هستند که طرح‌های کلاسیک روی آن‌ها اجرا می‌شوند. متریال اصلی به کار رفته در این کابینت چوب است به همین دلیل هم قیمت آن از نئوکلاسیک و مدرن بیشتر است و هم مراقبت و نگهداری از آن نیاز به دقت بیشتری دارد.

خرید کابینت نئوکلاسیک در فریدونکنار

نئوکلاسیک سبکی الهام گرفته از کلاسیک و با سادگی سبک مدرن است. از جمله جدیدترین کابینت‌های بازار که بسیار پر طرفدار هم هست کابینت‌های نئوکلاسیک است. انزو، ممبران و طرح چوب از جمله این کابینت‌ها هستند. بر روی کابینت‌های نئوکلاسیک طرح‌هایی منبت کاری می‌شود اما به پیچیدگی کابینت‌های کلاسیک نیست و معمولا از طرح‌های ساده و خطوط در حکاکی آن‌ها استفاده می‌شود. این کابینت‌ها در هر وسعتی از آشپزخانه قابل اجرا است. همچنین اگر در حال بازسازی منزل قدیمی در فریدونکنار هستید و می‌خواهید نمای کلاسیک را همچنان در دکوراسیون خود داشته باشید می‌توانید از این کابینت استفاده کنید.

مقاله پبشنهادی: بازسازی دکوراسیون داخلی با کمترین هزینه

خرید کابینت نئوکلاسیک در فریدونکنار
خرید کابینت نئوکلاسیک در فریدونکنار

خرید کابینت ام دی اف در فریدونکنار

می‌توان گفت ام دی اف آشناترین کلمه در کابینت سازی به شمار می‌رود. کابینت‌های ام دی اف در اصل ملامینه نام دارند اما ب طور عامیانه به آن‌ها MDF گفته می‌شود. اما به طور کلی مغذی اکثر کابینت‌ها نظیر ممبران، های گلاس، انزو، طرح چون و … از ام دی اف خام است. این کابینت‌ها با روکش‌های مختلفی کاور شده و به دلیل کاور مختلف، ظاهر و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

رازنگر” با تیمی حرفه‌ای در زمینه بازسازی و اجرای انواع کابینت در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی مراحل پروژ از طراحی، ساخت و اجرا را با بهترین امکانات و تکنولوژی انجام خواهد داد.

خرید کابینت اماده در فریدونکنار

کابینت‌های پیش ساخته قالب‌های آماده‌ای هستند که در سایزهای مختلف ساخته می‌شوند و شما با توجه به ابعاد و جنس مورد نظر کابینت مناسب آشپزخانه خود را انتخاب می‌کنید. خرید کابینت آماده در فریدونکنار به دلیل سرعت بالاتر مورد استقبال قرار گرفته است. با خرید این نوع کابینت شما دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه اضافی برای نصب نخواهید داشت و قیمت مورد نظر برای کابینت آماده شده را پرداخت می‌کنید. اجرای کابینت‌های آماده توسط تیم رازنگر تنها در یک روز انجام می‍‌شود.

خرید کابینت روشویی در فریدونکنار

کابینت روشویی، کمدهایی است که برای نظم دادن به وسایل بهداشتی درون سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. این کابینت‌ها به دلیل ارتباط زیاد با رطوبت و آب باید جنس مقاومی داشته باشند. هم می‌توانید کابینت روشویی را با طرح، جنس و مدل دلخواه سفارش دهید تا توسط تیم حرفه‌ای رازنگر در کوتاه‌ترین مدت ساخته شود و هم می‌توانید از کابینت‌های پیش ساخته استفاده کنید.

خرید کابینت جدید در فریدونکنار

قطعا چه در حال ساخت خانه نو باشید و چه در حال بازسازی خانه قدیمی، به دنبال بروزترین و جدیدترین وسایل برای دکوراسیون جدید خود هستید. برای خرید کابینت در فریدونکنار نیز باید ب سراغ جدیدترین طراحی‌ها بروید تا نمایی شیک و لاکچری به خانه خود دهید. برای مشاوره جهت طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه خود و انتخاب کابینتی مناسب و بروز می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت “رازنگر” تماس بگیرید.

خرید کابینت طوسی نئو کلاسیک
خرید کابینت طوسی نئو کلاسیک در فریدونکنار

قیمت کابینت در فریدونکنار

با توجه به اینکه کابینت سفارشی شما در دسته کدام سبک کلاسیک، نئوکلاسیک یا مدرن قرار بگیرد به دلیل برخی فاکتورها هزینه متفاوتی برایتان در بر خواهد داشت. به طور کلی کابینت‌های کلاسیک به دلیل متریال آن‌ها مخصوصا رومی و چوبی که از چوب طبیعی ساخته شده‌اند، نسبت به دو نوع دیگر قیمت بالاتری دارند. مدرن نیز به دلیل سادگی هزینه اضافی مانند حکاکی و … در بر نخواهد داشت. کابینت‌های نئو کلاسیک به توجه به نوع مغذی و روکشی که دارد و همچنین میزان حکاکی و طرح آن قیمت متغیری خواهد داشت اما به نسبت کلاسیک ارزان‌تر و نسبت به مدرن گران‌تر است. برای دریافت قیمت روز کابینت و هزینه کلی که طراحی، ساخت و نصب کابینت انتخابی شما خواهد داشت می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۴۸۶۸۳۹۶ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up