خرید کابینت در بابلسر

کابینت اولین و مهم‌ترین بخش آشپزخانه و نمای آن است و هر فردی به محض ورود به آشپزخانه شما در اولین نگاه به نوع کابینت توجه می‌کند. نوع کابینت آشپزخانه را باید با توجه به نوع دکوراسیون آشپزخانه خود در بابلسر انتخاب کنید. علاوه بر معیار ظاهری، باید به عوامل محیطی نیز دقت کنید و جنس مناسبی را انتخاب کنید. علاوه بر آشپزخانه در سایر بخش‌های خانه مانند روشویی نیز از کابینت استفاده می‌شود. چینش و طراحی درست و اصولی کابینت می‌تواند فضا را بزرگ‌تر و زیباتر نشان دهد و جلوه دکوراسیون شما را دو چندان کند. گروه رازنگر، در زمینه ساخت و نصب انواع کابینت‌ها با بهترین متریال، ساخت و کیفیت در بابلسر آماده ارائه خدمات است.

برای سفارش و خرید کابینت در بابلسر تماس بگیرید.

خرید کابینت کلاسیک در بابلسر
خرید کابینت کلاسیک در بابلسر

سفارش کابینت آشپزخانه در بابلسر

انتخاب کابینت برای آشپزخانه فرایندی مهم است و باید با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند دکور و شرایط محیطی انتخاب شود. به علاوه متریال تشکیل دهنده کابینت هستند که کیفیت و دوام آن را مشخص می‌کنند. برای خرید کابینت در بابلسر با توجه به نوع آب و هوای مرطوب آن، دقت کنید کابینتی خریداری کنید که بیشترین میزان مقاومت به نفوذ رطوبت را داشته باشد.

سبک کابینت نیز با توجه به دکور کلی منزل شما باید تعیین شود. اگر آشپزخانه بزرگ و وسیعی دارید و به نمای سنتی و پر زرق و برق علاقه دارید، انواع کابینت کلاسیک گزینه مناسبی برای شما است. اما اگر با وجود علاقه به سنتی بودن فضای آشپزخانه، از فضای کافی برخوردار نیستید، کابینت نئوکلاسیک را می‌توانید انتخاب کنید. نوع دیگر سبک کابینت یعنی کابینت مدرن، با سادگی و دوری از هر چیز اضافی ساخته می‌شود. حتی در اکثر طرح‌های این سبک، کابینت‌ها بدون دستگیره هستند. کابینت مدرن برای آشپزخانه‌های کوچک، اسپرت و مینیمال مناسب است.

مقاله پیشنهادی: بازسازی ساختمان در بابلسر

خرید کابینت روشویی در بابلسر

روشویی کابینتی طراحی کاربردی برای فضای داخلی سرویس بهداشتی است که برای نگهداری از وسایل بهداشتی و هر گونه وسیله اضافی ساخته می‌شود. این کابینت‌ها علاوه بر ظاهر زیبایی که به فضای می‌دهند، باعث نظم و ترتیب و نظافت بیشتر نیز می‌شوند. جنس و کیفیت کابینت روشویی از آنجایی که بیشتر از کابینت آشپزخانه در معرض رطوبت و آب است، بسیار حائز اهمیت است. برای خرید کابینت روشویی پیش ساخته و یا ساخت کابینت روشویی به صورت سفارشی با طرح و جنس درخواستی با ما در “گروه رازنگر” تماس بگیرید.

خرید کابینت روشویی در بابلسر
خرید کابینت روشویی در بابلسر

خرید کابینت آماده در بابلسر

کابینت‌ها آماده به دلیل سرعت بالا و قیمت کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید کابینت آماده در بابلسر می‌توانید از دردسرهای فرایند ساخت دور باشید و در زمان کمتری برای آشپزخانه خود کابینت تهیه کنید. “گروه رازنگر” نصب کابینت آماده را یک روزه برای شما انجام خواهد داد. همچنین خرید کابینت‌های آماده به نسبت ساخت کابینت‌های سفارش مقرون به صرفه‌تر است. اگر دنبال خرید کابینت به صورت مقرون به صرفه هستید، کابینت آماده گزینه مناسبی برای شما است.

خرید کابینت جدید در بابلسر

در هر سبک از دکور داخلی، همه افراد به دنبال جدیدترین و بروزترین کابینت بازار هستند. طرح‌های جدید کابینت در انواع جنس‌ها وجود دارند. اگر در انتخاب جنس و نوع کابینت انتخاب درستی داشته باشید، می‌توانید با کمترین هزینه آشپزخانه‌ای بروز داشته باشید. کابینت‌های ممبران، های گلاس، انزو و … همگی کابینت‌های جدیدی هستند که در انواع طراحی‌های دکوراسیون داخلی آشپزخانه به کار می‌روند.

خرید کابینت مدرن در بابلسر

خرید کابینت ام دی اف در بابلسر

کابینت ام دی اف می‌توان گفت پر کاربردترین کابینت است. نام اصلی این کابینت‌ها ملامینه است که به طور عامیانه به آن ام دی اف گفته می‌شود. به طور کلی، مغذی کابینت‌های ام دی اف، ملامینه، انزو، پولیشی و طرح چوب از جنس ام دی اف است که با کاورهای مختلفی کاور شده و موجب تفاوت‌هایی در این کابینت‌ها شده است.

ساخت و نصب کابینت توسط تیم مجرب رازنگر با بهترین و بروزترین تکنولوژی انجام می‌شود. برای سفارش ساخت کابینت و یا خرید انواع کابینت آماده در بابلسر با ما تماس بگیرید.

قیمت کابینت در بابلسر

قیمت کابینت با توجه به سبک و متریال آن تعیین می‌شود. کابینت‌های کلاسیک به دلیل منبت کاری و حکاکی که دارند و اینکه عموما از جنس چوب طبیعی هستند، قیمت بیشتری نسبت به سایر سبک‌ها دارند. کابینت نئوکلاسیک نیز در مقایسه با مدرن گران‌تر است. از طرفی متریال و مواد اولیه تعیین کننده قیمت هستند، جنس مغذی به همراه نوع کاور روی آن هز چه گران‌تر باشد، هزینه کابینت نیز بالاتر می‌رود. مغذی چوب از ام دی اف گران‌تر است. در میان ام دی اف‌ها نیز کیفیت آن به همراه نوع پوششی که روی آن است موجب تفاوت قیمت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up