بازسازی ساختمان در شمال تهران

بازسازی ساختمان در تهران یکی از فعالیت‌هایی است که در سال‌های اخیر به دلیل نیاز به بهبود شرایط زندگی و همچنین افزایش قیمت مسکن، مورد توجه قرار گرفته است. بازسازی ساختمان در شمال تهران باید با در نظر گرفتن همه جوانب برنامه ریزی شود. برنامه ریزی زمانی در بازسازی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما معمولا ترجیح می دهید که بازسازی منزل در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، به این دلیل که برای انجام عملیات اجرایی، ساکنان باید ملک را تخلیه کنند.

در این شرایط دردسر جا به جایی شما را وادار می‌کند که بازسازی ملک را سریع تر به پایان برسانید. برای رسیدن به خواسته تان “گروه ساختمانی و معماری رازنگر” آماده ارائه خدمات بازسازی و طراحی ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می‌باشد.

دریافت مشاوره بازسازی ساختمان: 09124868396 تماس بگیرید

مدت زمان مورد نیاز جهت بازسازی ساختمان در شمال تهران

مدت زمان بازسازی، از ساختمانی به ساختمان دیگر متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  1. تخریب ساختمان
  2. نیاز درتغییر تاسیسات ساختمان
  3. بازسازی صفر تا صدی ساختمان
  4. اضافه کردن بخشی جدید در ساختمان
  5. سلیقه کارفرما
  6. بودجه‌ی کارفرما
  7. متراژی که قرار است بازسازی شود

این‌ها تنها تعدادی از مواردی هستند که بر طول مدت بازسازی‌های ساختمان‌ تاثیر دارد، اما به صورت کلی بازسازی بین دو هفته تا چند ماه طول می‌کشد.

بازسازی واحد اداری

محیط‌های اداری نقش اساسی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کنند. امروزه توجه به طراحی این مکان‌ها یکی از ضروریات می‌باشد که نه تنها در بحث زیبا شناختی و استحکام بلکه از جهت افزایش راندمان کاری مورد توجه قرار گرفته‌اند. مکانی که افراد بیشتر اوقات خود را آنجا می‌گذرانند، باید از همه لحاظ مناسب باشد. وجود یک دکوراسیون اداری لاکچری انگیزه کار را در افراد بالا می‌برد. علاوه بر کارمندان، مشتری‌ها هم از دیدن تغییرات شیک و به روز لذت برده و بیشتر به آنجا جذب می‌شوند. طراحی مناسب و بجا در ساختمان‌های اداری در ارتقا روحیه، خلاقیت، کارایی کارکنان تاثیر بسزایی دارد. بازسازی دفتر اداری باعث ایجاد فضایی تازه برای کارکنان می‌شود.

استفاده از سیم کشی‌های جدید به نوعی باعث صرفه‌جویی در مصرف و پایین آمدن هزینه انرژی خواهد شد. با برداشتن دیوارها، فضای داخلی ساختمان دل باز‌تر می‌شود. یکی از اصول کلی در بازسازی تمام ساختمان‌ها این می‌باشد که حتما از متریال و مصالح با کیفیت و درجه یک استفاده شود. 

بازسازی ساختمان در شمال تهران
طراحی واحد اداری

بازسازی واحد تجاری در شمال تهران

بازسازی ساختمان تجاری از انواع بازسازی ساختمان است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. و با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان بودجه در دسترس شما و نیازهایتان باید انجام شود. یکی از مهم ترین مکان‌ها که بازسازی و نوسازی آن از اهمیت زیادی برخوردار است، قطعا فضای کسب و کار و ملک تجاری شماست.

اگر قصد انجام بازسازی ساختمان تجاری را دارید، می‌توانید با مشاورین تیم رازنگر مشورت کنید تا اطلاعات کاملی در مورد هزینه‌ها، مراحل بازسازی و احتیاجات به دست آورید. همچنین، می‌توانید از تجربیات دیگران نیز بهره بگیرید و به دنبال نمونه‌هایی از پروژه‌های بازسازی مشابه خودتان بگردید. همچنین، با توجه به مسئولیت‌های قانونی و فنی مرتبط با بازسازی، بهتر است با متخصص مربوطه همکاری کنید تا از کیفیت پروژه اطمینان حاصل شود و دچار مشکلاتی مانند اختلاف در مساحت و یا عدم رعایت مقررات ساختمانی نشوید.

گروه ساختمانی و معماری “رازنگر” همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیران است.

طراحی در بازسازی واحد تجاری

در فضای پذیرش به علت درگیر بودن بیشتر با مشتری و مراجعین حضوری، شما باید دکوراسیونی را در نظر داشته باشید که این عمل را آسان‌تر و رضایت مشتریان را جلب کند. مصالحی که در بازسازی تجاری استفاده می‌شود مانند کف‌پوش، کانتر و… همگی باید عایق رطوبت باشند باید از مصالح مقاوم‌تر استفاده شود، برای مثال کف پوش باید در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاوم باشند.

نمای ساختمان تجاری معرف فضای داخلی است و نقشی اساسی در جذب مخاطب دارد. بازسازی نما سبب به روزشدن نما و در پی آن سبب افزایش مشتری می‌شود. از علل عمده بازسازی ساختمان تجاری ، تغییر دکوراسیون و یا مناسب‌سازی فضا برای کاربری مورد نظر است. در صورتی که تصمیم به بازسازی گرفته شد، بهتر است بازسازی تاسیسات نیز انجام شود زیرا تجهیزات مکانیکی بعد از مدتی فرسوده شده و نیاز به بازسازی خواهد داشت. برای بازسازی مغازه یا مطب و هر نوع کاربری دیگری لازم است پتانسیل‌های محیط به طور کامل مورد بررسی قرار بگیرد و سپس اقدام به بازسازی تجاری شود.

بازسازی در ساختمان
نوسازی و طراحی

بازسازی واحد مسکونی در شمال تهران

برای بازسازی خانه در شمال تهران سبک مدرن را انتخاب کنید. استفاده از تجهیزات هوشمند در بخش های اصلی ساختمان مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق خواب و… در اولویت قرار می‌گیرد. در خصوص چنین مواردی باید در هنگام زیرسازی منزل تاسیسات ساختمان مطابق پلان اصلی طراحی و مدل‌سازی شود. تامین گرمای خانه از طریق کف اتاق‌ها توسط لوله‌های مخصوص آب‌گرم تعبیه می‌شود و همین طور محل نصب اسپیلت تعیین می‌گردد. برق منزل به صورت هوشمند طراحی و اجرا می‌شود. این موارد برای اجرای سبک مدرن ضروری می‌باشد این موارد باعث می‌شود طراحی دکوراسیون در عین سادگی مدرن به چشم آید.

قیمت بازسازی ملک در شمال تهران شامل موارد مختلفی از جمله میزان تخریب بنا، نوع و میزان بازسازی که باید انجام شود، سبک انتخابی توسط کارفرما، مصالح به کار برده شده و متراژ در برآورد قیمت بازسازی خانه اثر دارد.

مراحل بازسازی ساختمان در شمال تهران

این مراحل برای هیچ یک از مناطق تهران و یا در دیگر شهرهای کشور، تفاوتی ندارد و تقریبا در تمام پروژه‌ها، بسته به اینکه چقدر فرسودگی در بنا و سازه وجود دارد، یکسان است. ولی در شمال تهران، به دلیل برخی مسائل، ممکن است شرایط بازسازی متفاوت و زمان مورد نیاز برای انجام هر یک از موارد، متفاوت باشد. به طور کلی، مراحل بازسازی شمال تهران به شرح زیر است:

  • بازدید از ملک و ارزیابی دقیق تمام بخش‌های آن توسط تیم متخصص
  • مشاوره با مالک و تعیین دقیق بخش‌هایی که نیاز به بازسازی یا نوسازی دارند
  • برآورد هزینه‌ها
  • طراحی سه بعدی از نقشه جدید خانه با توجه به تغییرات مد نظر مالک
  • تعیین زمان‌بندی دقیق
  • تنظیم و عقد قرارداد رسمی مابین مالک و پیمانکار و تیم بازسازی
  • اخذ مجوزهای مورد نیاز برای اجرای تغییرات خانه
  • ارائه نقشه و طراحی الگوهای نهایی آن و تایید مالک
  • شروع پروژه و تامین تجهیزات مورد نیاز در آن
  • تحویل پروژه و اتمام قرارداد

قیمت بازسازی در شمال تهران

تعیین قیمت بازسازی ملک در شمال تهران، با توجه به موارد مختلفی صورت می گیرد. از جمله:

  • میزان تخریب بنا
  •  نوع و میزان بازسازی
  • سبک دکوراسیون داخلی انتخابی توسط کارفرما
  •  مصالح مصرفی
  •  متراژ خانه
  • نوسازی‌ها و متریال و ادوات مورد استفاده در آن

برای محاسبه قیمت بازسازی و طراحی ساختمان ها، لازم است پیش از شروع کار با متخصصان و مشاورانی که در این زمینه به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، تماس گرفت.

“گروه ساختمانی و معماری رازنگر” آماده ارائه خدمات بازسازی و طراحی ساختمان در شمال تهران می‌باشد. گروه “رازنگر” کلیه متریال و المان‌های موجود در بازار داخلی و خارجی را شناسایی می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را برای طراحی و نوسازی ساختمان داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up