بازسازی آپارتمان در شمال تهران

در این مقاله به بررسی کامل نوسازی و طراحی آپارتمان در شمال تهران می‌پردازیم. نوسازی و طراحی آپارتمان موجب می‌شود تا یک آپارتمان فرسوده و قدیمی به یک آپارتمان مقاوم و جدید تبدیل شود. با این کار دیگر نیاز به تخریب و یا تعویض آپارتمان نیست.

بازسازی آپارتمان از‌جمله عواملی است که نیاز به کمی خلاقیت و تجربه حرفه‌ای دارد تا بتوان آن را به بهترین شکل طراحی و بازسازی کرد؛ برای بازسازی آپارتمان اگر برخی موارد به خوبی رعایت شود شاهد بازسازی مدرن و منحصر‌به‌فرد خواهید‌شد که آپارتمان شما چشمگیرتر می‌شود.

تیم حرفه‌ای و متخصص “رازنگر” با بهره‌گیری از متخصصان کارآزموده و با تجربه و همچنین داشتن ایده‌های ناب در حوزه بازسازی ساختمان در تهران فعالیت می‌کند.

ممکن است بخش‌های اصلی خانه شما مناسب و بی‌نیاز از تغییر باشند و تنها با ایجاد برخی تغییرات جزئی، بتوانید خانه مورد علاقه خود را داشته باشید. در هر حال تشخیص این که کدام بخش‌ها نیاز به نوسازی یا تعویض متریال دارند، یک موضوع تخصصی است و نیاز به بررسی و نظر کارشناسان با تجربه در این حوزه دارد. 

دریافت مشاوره بازسازی ساختمان: 09124868396 تماس بگیرید

طراحی و بازسازی آپارتمان در شمال تهران

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید به طراحی نوسازی آپارتمان در تهران اقدام کنید ضروری است در همین ابتدا بگوییم هوشمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین کار را انتخاب کرده‌اید با نوسازی و طراحی آپارتمان در تهران می‌توانید شاهد یک آپارتمان جدید و نو با المان‌های بسیار‌کاربردی و جذاب باشید.

خیلی از افراد به جای تعویض آپارتمان خود به سمت نوسازی خانه در تهران می‌روند تا با طی کردن این پروسه به هر آنچه که نیاز دارند برسند. با بازسازی آپارتمان می‌توانید به هر‌آنچه که نیاز دارید برسید البته باید طرح و المان مورد نظر خود را حتما با طراح و سازنده در‌میان بگذارید تا شاهد ایده‌آل‌های خود باشید.

طراحی و نوسازی آپارتمان در تهران کار سخت و نشدنی نیست. طراحان و سازندگان برتر رازنگر با تخصص و مهارت خود آماده ارائه خدمات ویژه به متقاضیان هستند؛ بنابراین با انتخاب بهترین شرکت و سازندگان‌ برتر می‌توانید به بهترین و باکیفیت‌ترین نوسازی و طراحی آپارتمان در تهران در کمترین زمان ممکن برسید.

بازسازی آپارتمان قدیمی در شمال تهران

از نظر روانشناسی محیط اطراف تاثیر مستقیمی بر روی روحیات افراد دارد به همین‌خاطر به افراد توصیه می‌شود اگر فضای آپارتمان برایشان انگیزه‌ای ایجاد نمی‌کند و رغبت آن‌ها را می‌گیرد اقدام به بازسازی آن کنند؛ زیرا با بهره‌مندی از المان‌های جدید، انگیزه و روحیه افراد بالا می‌رود و دیگر مثل قبل برایشان تکراری نیست.

شاید شما هم جزو افرادی باشید که آپارتمان قدیمی در اختیار دارید که ارزش و بهای آن به شدت پایین آمده است. با انجام عملیات بازسازی ساختمان در تهران می‌توانید به ارزش و بهای آن بیفزایید زیرا شما می‌خواهید یک آپارتمان جدید و کاربردی را جایگزین آپارتمان قدیمی خود کنید.

بازسازی آپارتمان در شمال تهران
نوسازی و طراحی ساختمان

نکات مهم در بازسازی آپارتمان در شمال تهران

  • از بهترین طراح و سازنده کمک بگیرید
  • اگر نیاز است مجوزهای لازم را اخذ نمایید
  • بستن قرارداد با شرکت بازسازی
  • به لوله کشی و اتصالات توجه ویژه‌ای کنید
  • نورپردازی آپارتمان 
  • تعویض درب و پنجره
  • تعویض برخی المان‌های قدیمی با المان‌های جدید
  • از بازسازی سرویس بهداشتی و حمام هیچگاه غافل نشوید
  • به بازسازی و طراحی سقف، کف و دیوارها توجه ویژه‌ای کنید

المان های مهم در بازسازی آپارتمان در شمال تهران

هنگام بازسازی آپارتمان در شمال تهران با المان‌های مختلفی مواجه خواهید‌ شد که پرداختن به طراحی دکوراسیون هر‌ یک ضروری است؛ همین المان‌ها هستند موجب زیبایی و جذابیت آپارتمان می‌شوند به همین خاطر طراحی و بازسازی هر یک، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

بازسازی دیوار

دیوار به عنوان یکی از اساسی‌ترین اجزا در پروسه ساخت‌وساز یک ساختمان در قالب جدا کننده فضاها از یکدیگر، نقش موثری را ایفا می‌کند. البته علاوه بر مجزا نمودن بخش‌ها از یکدیگر به عنوان یک المان تاثیر گذار در معماری داخلی ایفای نقش می‌کنند. 

برای طراحی و بازسازی دیوار در ابتدا ضروری است تمامی عیب و ایرادات دیوار را برطرف کنید؛ یعنی اگر دیوار آپارتمان طبله کرده یا نم زده در ابتدا سعی کنید علت بروز این اتفاق را کشف نمایید سپس آن را حل نمایید تا پس از طراحی و صرف هزینه با مشکل مواجه نشوید.

بازسازی سقف

سقف از دیگر المان‌های چشمگیر و با اهمیت در آپارتمان است. هر چه قدر که سقف آپارتمان باکیفیت تر و جذاب تر باشد می‌تواند همین جذابیت و زیبایی را به آپارتمان انتقال دهد. البته فراموش نکنید که بازسازی سقف به همراه نورپردازی جذاب موجب می‌شود تا زیبایی و بهای آپارتمان بیشتر به چشم بیاید.

برای بازسازی آپارتمان در تهران باید سقف را با استفاده از کناف یا کشسان طراحی کنید. سقف کناف نمونه‌ای جذاب و باکیفیت است که استفاده از آن می‌تواند شما را به خانه ایده‌آلتان برساند؛ زیرا طراحی سقف با کناف بسیار جدید و مدرن است، با نورپردازی شکیل خود می‌تواند زیبایی محیط را افزایش دهد. سقف کشسان نمونه‌ای جدید و باکیفیت از سقف‌ها است به کمک آن می‌توانید یک محیط مدرن ایجاد کنید. این سقف باعث می‌شود تا نور به صورت کاملا یک‌دست و درخشان به کل فضای خانه برسد.

بازسازی برای آپارتمان
بازسازی سقف

بازسازی کفپوش

یکی از المان‌هایی که تاثیر زیادی بر زیبایی خانه دارد، انتخاب کفپوش مناسب می‌باشد. یکی‌ از مهم‌ترین قسمت‌هایی که در بازسازی برای آپارتمان مورد توجه قرار می‌گیرد، بازسازی کف خانه است برای بازسازی کفپوش می‌توانید به سراغ سرامیک بروید سرامیک‌ها به راحتی نصب می‌شوند و دوام و کیفیت بالایی دارند. برای بازسازی کفپوش می‌توانید از پارکت‌لمینت هم استفاده کنید که به عنوان لوکس‌ترین کفپوش شناخته شده است.

اگر نگاهی به خانه های مدرن و لاکچری بیندازید متوجه می‌شوید که چقدر پارکت‌لمینت در این نوع خانه‌ها زیبایی و جذابیت بیشتری دارند. پارکت‌لمینت گرمی خاصی به آپارتمان‌ها می‌بخشد. برای بازسازی کفپوش آپارتمان هر چند سال یکبار اقدام کنید زیرا با این کار به زیبایی و استحکام آپارتمان خود کمک ویژه‌ای کرده‌اید.

نورپردازی در بازسازی آپارتمان در شمال تهران

در هنگام بازسازی در تهران توجه به نورپردازی آن اولویت قرار دارد زیرا در برخی آپارتمان‌ها نور به میزان کافی وجود ندارد. ضروری است یک نورپردازی خاص و جذاب برای آن در نظر گرفته شود تا کمبود روشنایی آپارتمان جبران شود. در‌یک آپارتمان باید ترکیبی از نور طبیعی و مصنوعی دیده شود تا روشنایی به میزان استاندارد وجود داشته‌ باشد.

تا حد‌ توان باید پنجره‌هایی در آپارتمان بسازید یا آن را گسترش دهید و جلوی این پنجره کاملا باز باشد تا نور به داخل آپارتمان بتابد. اما اگر با کمبود پنجره مواجه هستید ضروری است که به سراغ نورپردازی مصنوعی آن بروید.

نورپردازی مصنوعی با وجود لامپ های قوی و باکیفیت، دیگر آپارتمان‌ها را با کمبود نور مواجه نمی‌کند. افراد با استفاده از این لامپ‌ها می‌توانند به زیبایی آپارتمان بیفزایند زیرا نورپردازی خاص و شکیل موجب می‌شود تا ارزش و بهای پرداخت شده برای بازسازی در تهران بیشتر به چشم بیاید.

مشکلات بازسازی آپارتمان در شمال تهران

بازسازی در شمال تهران و همین طور بازسازی ویلا و خانه ویلایی در این منطقه، مشکلات خاص خودش را دارد. این مشکلات، فقط و فقط به دلیل بافت شهری متراکم و بسیار شلوغ پایتخت است.

  • مشکلات ترافیکی برای انتقال تجهیزات و مصالح مورد نیاز در بازسازی شمال تهران
  • تراکم بالای جمعیتی آپارتمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی در شمال شهر تهران و نیاز به تخلیه ساکنین در زمان بازسازی آن‌ها
  • آلودگی های صوتی و ایجاد موانع در تردد پیاده روها و خیابان‌ها با توجه به ترافیک زیاد حتی در کوچه و پس کوچه‌های این مناطق
  • وجود دلالان متعدد که باعث غیر واقعی شدن هزینه‌ها و بودجه مورد نیاز بازسازی می‌شوند

هزینه بازسازی آپارتمان در شمال تهران

هزینه بازسازی در تهران با توجه به متراژ، فضا و میزان فرسودگی برآورد می‌شود. ممکن است آپارتمان شما خیلی فرسوده و قدیمی نباشد و نیاز به صرف هزینه‌های زیادی نداشته باشد. اما برعکس این قضیه هم پیش می‌آید بنابراین برای اطلاع از این موضوع باید از طریق مشاوران و تیم تخصصی رازنگر اطلاعات دقیق کسب نمایید.

برآورد بودجه موردنیاز برای بازسازی آپارتمان در شمال تهران

یکی از مسائل مهم در بازسازی آپارتمان، هزینه آن و میزان بودجه‌ای است که باید به آن اختصاص داد. جهت پیش‌بینی بودجه موردنیاز برای بازسازی آپارتمان باید به این موارد توجه کرد و نیز به‌خاطر داشته باشید که هزینه بازسازی برحسب هر مترمربع محاسبه خواهند شد.

  • بازسازی آشپزخانه شامل کاشی‌کاری کف و بین ردیف‌های بالایی و پایینی کابینت‌ها، نورپردازی و شیرآلات است
  • بازسازی سرویس بهداشتی و حمام شامل سنگ و سرامیک کاری، نورپردازی، شیرآلات و تجهیزاتی از جمله سینک روشویی، وان و زیردوشی است.
  • بازسازی اتاق‌خواب بر اساس میزان بازسازی در اتاق‌خواب‌ها می‌تواند بسیار متفاوت باشد
  • بازسازی سالن می‌تواند شامل کم یا اضافه‌کردن دیوارهای داخلی، تغییر دیوارها و سقف، تعویض یا بازسازی کف و نیز اضافه‌کردن دکور و پارتیشن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up