بازسازی ساختمان در سعادت آباد

بازسازی سازه‌های قدیمی و تبدیل آن به نمای مدرن امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در منطقه سعادت آباد نیز اکثر منازل به فرم مدرن در آمده اند و دیگر بناهای قدیمی نیز کم کم در حال مدرن شدن هستند. بازسازی ساختمان در سعادت آباد نسیت به مناطق درگر پرهزینه تر و متفاوت تر است. با توجه به قیمت بالای ساختمان‌ها در این منطقه بازسازی و رفع عیوب آن حتی می‌تواند به نوعی سرمایه گذاری باشد و ارزش ملک را بسیار بالا ببرد.

نکات و مراحل بازسازی ساختمان در سعادت آباد

به طور کلی بازسازی بعد گذشت چند سال از ساخت خانه و فرسوده شدن آن انجام میشود. بازسازی ساختمان در سعادت آباد باعث افزایش ارزش و قیمت شده و به این دلیل انجام می‌شود که سطح زندگی دارای کیفیت بالاتری باشد و در محیطی بروز زندگی کنندبازسازی خانه در شرایطی انجام می‌شود که:

بازسازی ساختمان در سعادت آباد
  • افزایش مقاومت و استحکام ساختمان
  • فرسودگی یا تخریب بخش‌هایی از ساختمان
  • به منظور تغییر و استفاده بهینه‌تر از فضا
  • بروز کردن و مدرن کردن طراحی داخلی

مراحل بازسازی

الگوی بازسازی برای بخش‌های مختلف خانه فرق دارد و مراحل نیز می‌تواند متفاوت باشد. اما در اکثر مواقع بازسازی آشپزخانه اولین بخش است. همانطور که آشپزخانه پرکاربردترین بخش خانه است، میزان خرابی و فرسایش نیز در این بخش بیشتر است آن هم به این دلیل که بیشتر با آب برخورد دارد. آب سبب خوردگی شیرآلات و فرسایش کابینت‌ها می‌شود که در بازسازی همه آن‌ها عوض می‌شود. به طور کل در بازسازی آشپزخانه لوله‌ها و شیرآلات تعویض شده، کف و دیوارها بازسازی می‌شوند، مطابق با دکوراسیون بخش های دیگر منزل دیزاین و نورپردازی می‌شود.

پیشنهاد می‌شود: تفاوت و مقایسه کابینت مدرن و کابینت کلاسیک ممبران

بازسازی ساختمان در سعادت آباد

بخش بعدی سرویس بهداشتی است که تقریبا مانند آشپزخانه بوده و در بازسازی کف و دیوار ها و شیرآلات تعویض و نو می‌شوند. برای جلوه بیشتر از بروزترین نورپردازی و آینه و با استفاده از وان بازسازی و لوکس می‌شود.

بازسازی تاسیسات ساختمان نیز بسیار مهم است. در این مرحله تمام سیم کشی‌های برق تعویض شده و سیستم‌های گرمایش و سرمایش مدرن می‌شود. در بازسازی ساختمان در سعادت آباد، یکی از موارد بازسازی استخر خواهد بود که با فرسایش و جرم گرفتگی رو به رو می‌شود و ظاهر بسیار نامناسبی پیدا می‌کند. از موارد دیگر در بازسازی می‎‌توان به تعویض درب و پنجره‌ها، کف و دیوار ساختمان، سرویس مبلمان و دکور اتاق‌ها، بازسازی آسانسور و زیبا سازی حیاط، پشت بام و لابی اشاره کرد.

بازسازی ساختمان در سعادت آباد

هزینه بازسازی ساختمان در سعادت آباد

هزینه بازسازی به عوامل متعددی بستگی دارد که بعد از بررسی کارشناسان تخمین زده می‌شود. از مهم ترن آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع بازسازی: اینکه کدام بخش از ساختمان قرار است مورد بازسازی قرار بگیرد بسیار مهم است و اینکه صرفا نوسازی انجام می‌شود یا همراه با تخریب است نیز بسیار حائز اهمیت است. آشپزخانه از پر هزینه تزین بخش های ساختمان برای بازسازی است چون هم نیاز به نو سازی دارد و جزئیات بیشتری دارد و هم بیشتر مورد فرسایش قرار می‌گیرد.

مساحت: مساخت ساختمان و واحد بسیار در بازسازی ساختمان در سعادت آباد مهم است و هرچه متراژ بالاتر باشد قطعا مصالح و جزئیات بیشتر و در نتیجه هزینه افزایش میابد.

سیستم‌ها و تاسیسات: هرچه در بازسازی از سیستم‌های هوشمندتری استفاده شود و مدرن تر باشند و از افراد ماهر تری نیز برای نصب استفاده شود در نتیجه هزینه نیز بالاتر است.

مواد اولیه و مصالح: به منظور تداوم و مدرن تر بودن بازسازی ساختمان در سعادت آباد نیاز است تا از مصالح با کیفیت استفاده شود.

گاهی ممکن است همه قسمت‌های ساختمان دچار فرسایش نشده باشند و فقط نیاز به کمی تعمیرات و مدرن سازی باشد در این مواقع هزینه بازسازی بسیار کمتر است تخریب و دوباره ساختن است و در عین حال که هزینه کمتری صرف کرده اید کیفیت محل سکونت خود را بالا برده اید.

بازسازی با گروه معماری رازنگر

گروه ساختمانی و معماری رازنگر فعال در حوزه تخصصی صنعت ساختمان كشور و در زمينه معماري و دكوراسيون داخلي بهترین ها را برای شما در نظر گرفته است. با اطمینان به رازنگر آسایش و راحتی را بدست آورید.گروه ما در بازسازی ساختمان در سعادت آباد امور زیر را انجام می‌دهد:

  • اقدامات مربوط به تعمیر و تعویض کف سازی طبقات و سرامیک و پارکت
  • سیمان کاری و سفید کاری
  • نقاشی و رنگ
  • کاغذ دیواری و دیوار کاذب کناف و هر گونه پوشش برای دیوار
  • تعمیر و زیبا سازی نما بیرونی ساختمان
  • ایجاد حیاط و محوطه سازی برای ساختمان
  • احداث استخر و حوض و آب نما های تزیینی
  • تعمیرات سقف و ایجاد سقف کاذب
  • تعویض در و پنجره و استفاده از درب های ضد سرقت و پنجره دوجداره
  • تعمیرات و به روز رسانی تاسیسات داخلی
  • تعویض کابیت و کمدها به مدل های روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up