بازسازی ساختمان در حکیمیه و تهران پارس

حکیمیه و تهران پارس دو منطقه قدیمی در شرق تهران می باشند. قدمت این مناطق به حدود 82سال پیش برمی گردد. به دلیل قدمت طولانی و فرسودگی ساختمان ها بسیاری از مردم این منطقه به فکر بازسازی ملک های خود افتادند.

اگر شما هم جز ساکنان این مناطق می باشید حتما این مقاله را دنبال کنید.

برای بازسازی و نوسازی ساختمان ها پیدا کردن تیم مجرب و به روز و مطابق سلیقه شما امری ضرروری می باشد. گروه ساختمان و معماری رازنگر با تجربه ای فراوان در زمینه باز سازی و نوسازی تمامی قسمت های ساختمان ،شما عزیزان ساکن تهران پارس و حکیمیه را یاری میکند.

بازسازی ساختمان در حکیمیه و تهران پارس
باز سازی ساختمان چیست؟

چرا ساختمان ها در حکیمیه و تهران پارس نیاز به بازسازی دارند؟

بازسازی ساختمان به معنای تجدید نظر و بهبود ساختمان است. این فرایند شامل تعمیرات، تغییرات و اصلاحاتی است که برای بهبود عملکرد، استحکام و ظاهر بناها صورت می‌گیرد.معمولا هر ساختمان به مرور زمان دچار فرسودگی و خرابی هایی میشود . با به روز شدن سیستم های الکتریکی ،بنا های قدیمی از این روند عقب می مانند.با توجه به بالا بودن هزینه های تعویض و جا به جایی بهترین راه برای ایجاد تنوع و آرامش و بالا بردن کیفیت زندگی، بازسازی ساختمان می باشد.

فرق بازسازی و نوسازی چیست؟

نوسازی اقدامی در جهت ارتقا دادن و نوکردن ساختمان های قدیمی است. این کار تغییری در ساختار ساختمان ایجاد نمی کند و کار کمتری نسبت به باز سازی دارد.

اساسی ترین تفاوت هایی که دارند شامل:

  • اختلاف هزینه: هزینه در نوسازی به مراتب کم تر از باز سازی است.
  • اختلاف در تغییرات و تعمیرات:در باز سازی تغییرات اساسی در قسمت های داخلی و خارجی انجام می شود. در نوسازی تغییرات جزئی ،در بخش های از ساختمان انجام می شود.
  • افزایش قیمت ساختمان: باز سازی ارزش مالی ساختمان را بسیار بالا می برد.
  • افزایش ایمنی ساختمان: باز سازی باعث افزایش مقاومت و ایمنی ساختمان در برابر حوادث می شود.

مراحل بازسازی ساختمان ها درحکیمیه و تهران پارس

  • مشورت با متخصصان بازسازی: مشورت با متخصصان بازسازی کمک زیادی به انتخاب درست شما میکند.گروه معماری راز نگر با مشاوره های دقیق در راستا سلیقه و خواسته شما سعی دارد بهترین گزینه را پیش رو شما بگذارد.
  • تخریب ساختمان: در این مرحله با توجه به نقشه ، با رعایت قواعد ایمنی و ساختمان سازی بخش هایی که باید حذف شوند تخریب می گردد. این تخریب ها باید به صورت اصولی پیش برود تا از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری شود.
  • ساخت و باز سازی: طبق صحبت ها و نقشه ،بخش هایی لازم به ساختمان اضافه می شود. باز سازی بخش های مشخص شده انجام میشود. این مرحله میتواند شامل تعویض قسمت‌های آسیب دیده، بهبود سیستم‌های الکتریکی و لوله کشی، افزودن امکانات جدید و به روز رسانی طرح داخلی و خارجی ساختمان باشد.

برای انجام تمامی خدمات بازسازی به صورت کاملا حرفه ای و انجام مراحل فوق به صورت کامل با گروه معماری رازنگر همراه شوید.

برای مشاهده نمونه کار های بازسازی ساختمان روی لینک کلیک کنید.

مزایا بازسازی ساختمان چیست؟

  1. بالا رفتن عمر ساختمان: با گذشت زمان از ساخت ساختمان ها و افزایش عمر آن ها،فرسودگی به سراغ بنا می آید. فرسودگی تاسیسات، ایزوگام،دکور داخلی و نما بیرونی و… عواملی هستند که عمر ساختمان را پایین می آورند.باز سازی فرسودگی ها عمر ساختمان را بالا می برد.
  2. ایجاد فضا مدرن و به روز: پیشرفت روز به روز انسان ها و تحول در همه زمینه ها، بر دکوراسیون خانه هم تاثیر می گذارد. با بازسازی از این پیشرفت عقب نمی مانید.این کار تاثیر خوبی بر روحیه و افزایش راحتی شما می گذارد.
  3. افزایش استحکام و ایمنی: بناهای قدیمی به مرور ممکن است از نظر ایمنی هم از استانداردهای روز جهان عقب بماند. باتوجه به حوادث طبیعی و غیر طبیعی ،بالا بردن استحکام بنا امری بسیار مهم است.
  4. افزایش قیمت ساختمان: یکی از موارد تاثیرگذار در قیمت ساختمان بازسازی می باشد. هزینه که برای باز سازی پرداخت می شود چند برابر بر ارزش ملک اضافه می کند.اگر تمایل دارید تاثیر باز سازی بر افزایش قیمت بنا را ببینید به سایت ها شیپور، دیوار، کلید و… سر بزنید.
  5. بهره وری انرژی: استفاده بهینه از انرژی در حال حاظر دغدغه برای انسان ها می باشد. با بازسازی سقف ونما میتوانید بهره وری انرژی را شروع کنید.
بازسازی ساختمان

باز سازی گروه راز نگر در حکیمیه و تهران پارس شامل چه اقداماتی می باشد؟

باز سازی ساختمان با رازنگر
  • اقدامات مربوط به تعمیر و تعویض کف سازی طبقات و سرامیک و پارکت
  • سیمان کاری و سفید کاری
  • نقاشی و رنگ
  • کاغذ دیواری و دیوار کاذب کناف و هر گونه پوشش برای دیوار
  • تعمیر و زیبا سازی نما بیرونی ساختمان
  • ایجاد حیاط و محوطه سازی برای ساختمان
  • احداث استخر و حوض و آب نما های تزیینی
  • تعمیرات سقف و ایجاد سقف کاذب
  • تعویض در و پنجره و استفاده از درب های ضد سرقت و پنجره دوجداره
  • تعمیرات و به روز رسانی تاسیسات داخلی
  • تعویض کابیت و کمدها به مدل های روز

گروه رازنگر فعال در حوزه تخصصی صنعت ساختمان كشور و در زمينه معماري و دكوراسيون داخلي بهترین ها را برای شما در نظر گرفته است. با اطمینان به رازنگر آسایش و راحتی را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up