بازسازی ساختمان در بابلسر

بازسازی ساختمان (Building Renovation) ایجاد فضای تازه، تخریب ساختمان قدیمی به جدید می‌باشد. “گروه ساختمانی و معماری رازنگر” آماده ارئه خدمات بازسازی ساختمان از جمله ساختمان‌های مسکونی مانند خانه و آپارتمان و ساختمان‌های تجاری مانند رستوران، فروشگاه و اداری در شهر بابلسر می‌باشد. با بازسازی ساختمان خود بدون تغییر شکل اصلی ساختمان آن را مرمت کنید. این روزها زندگی کردن و یا حتی کار در ساختمان‌های قدیمی تاثیر مستقیم بر روحیه افراد دارد. بازسازی می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه و روان افراد ساکن در آن محیط بگذارد.

“گروه معماری رازنگر” شما مردم عزیز بابلسر را در جهت اطلاع رسانی درباره تمام مراحل بازسازی خانه مورد نظرتان نظیر نحوه اجرا و سرعت اجرا پروژه یاری می‌کند. اگر به دنبال کادری حرفه‌ای شامل طراح، نقشه‌کش، مهندس معمار و ناظر، نیروی کار، نقاش ساختمان و … هستید، “رازنگر” آماده ارائه انواع خدمات بازسازی ساختمان در بابلسر می‌باشد. ما قبل از اجرای هر گونه پروژه با شما مالکان عزیز در بابلسر درباره تمام جزئیات صحبت خواهیم کرد و مشاوره لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

بازسازی خانه در بابلسر
بازسازی خانه در بابلسر

بازسازی آپارتمان در بابلسر

امروزه بسیاری از مردم بابلسر به علت تعمیرات آپارتمان و بالا بودن عمر خانه خود، اقذام به بازسازی ساختمان می‌کنند. از مزایای بازسازی آپارتمان جایگزین کردن ساختمان قدیمی با مدرن می‌باشد همچنین از لحظ مالی ساختمان به قیمت بهتری به فروش می‌رسد. “گروه رازنگر” برای بازسازی آپارتمان از طراح دکوراسیون داخلی برای ایجاد محیطی دلنشین استفاده می‌کند.

بازسازی آپارتمان شامل نقاشی ساختمان، کابینت آشپزخانه و کمد دیواری، تعمیر حمام و سرویس بهداشتی، لوله کش کف، سقف و دیوار کاذب، تعویض درب و پنجره، اتاق خواب‌هاو … می‌باشد. از دیگر وظایف ما استفاده از متریال های با کیفیت در قسمت‌هایی مانند کف، سقف و دیوار (مهمترین بخش‌های خانه) که باعث زیبایی می‌شود، نیز هست. گروه مجرب ما در بازسازی تمامی بخش‌های آپارتمان و خانه شما را استفاده می‌کنند تا هیچگونه پرتی وجود نداشته باشد. از طرفی بازسازی آپارتمان‌های کوچک از مواردی است که در معماری بسیاری به آن توجه می‌شود به دلیل اینکه تمامی فضاها باید استفاده شود.

بازسازی آپارتمان در بابلسر
بازسازی آپارتمان در بابلسر

بازسازی ویلا در بابلسر

یکی از از روش‌های تبدیل ویلا خود در بابلسر به ویلای نو با هزینه کم، بازسازی ویلا می‌باشد.گروه “رازنگر” به زیباسازی محل زندگی، احساس آرامش و حفظ ارزش ساختمان در بازسازی ساختمان توجه بسیاری دارد. بازسازی ویلا به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد از جمله قدیمی شدن بنا ساختمان، نیاز ویلا به امکانات جدید، افزایش جمعیت خانواده و … . بازسازی ویلا برای خانواده‌هایی که سالیان دراز در آنجا زندگی کرده‌اند تنها فقط عمل بازسازی و زیباسازی محل زندگی آن‌ها نمی‌باشد بلکه با این کار خاطرات خود را زنده نگه می‌دارند.

در بازسازی ویلا از لوله کشی‌های ساختمان تا ایجاد فضای بزرگ ، استخر و فضای سبز را در بر می‌گیرد. “گروه ساختمانی و معماری رازنگر” تمام بخش‌های مورد نظر را ارزیابی می‌کند و بنا به نیازهای ویلا محدوده بازسازی را تعیین می‌کند که این کار از رنگ آمیزی دیوار تا تعویض درب و پنجره باشد.

امروزه بسیاری از افراد در بابلسر ویلاهای قدیمی خود را با بازسازی تخصصی به قیمت بسیار بالاتری به فروش می‌رسانند. متخصصین “رازنگر” با مشاوره درباره تمامی مراحل بازسازی ویلا، شما را یاری می‌کنند تا شما با این کار به سود مالی قابل توجهی و ضرر کمتر برسید.

بازسازی خانه در بابلسر
بازسازی خانه در بابلسر

بازسازی ساختمان تجاری در بابلسر

بازسازی ساختمان‌های تجاری مانند فروشگاه‌ها، اداری و … همانند ساختمان‌های مسکونی است فقط کمی دقت کار باید بالاتر باشد مانند:

  • مواد کفپوش با کیفیت بالا
  • پوشش هایی با مقاومت شیمیایی بالا
  • مواد شیمیایی ضد گرد و غبار
  • مواد مقارم در برابربارهای سنگین مخصوصا در کارخانه ها
  • در کل متریال و مواد استفاده شده در بازسازی ساختمان های تجاری (مغازه، کارخانه، دفتر اداری، فروشگاه و…) باید دارای کیفیت بالا که در برابر شرایط آب و هوایی خارج آسیب نبیند.

از آنجایی که بازسازی تجاری با مسکونی متفاوت است پس مصالح و متریال مورد نیاز نیز متفاوت خواهد بود. “رازنگر” شما را در راستای انتخاب بهترین مصالح با کیفیت به شما کمک می‌کند

بازسازی وبلا در بابلسر
بازسازی وبلا در بابلسر

بازسازی ساختمان قدیمی

بسیاری از ساختمان‌ها در بابلسر عمر مفیدی دارند که بعد از آن به مشکل برمی‌خورند. به عبارتی علاوه بر این موضوع انسان‌ها تمایل به زندگی مدرنیته دارند و می‌خواهد محل زندگی خود را به جایی زیبا، لوکس و مدرن تبدیل کنند. هدف ما از بازسازی ساختمان شما ایجاد محیطی دلچسب طبق نیازهای شما است. طبق تجربه ما به دلیل ایجاد استحکام و مقاومت ساختمان، بازسازی در میان صاحبان خانه‌های قدیمی در بابلسر بسیار محبوب شده است. بازسازی ساختمان قدیمی و نوسازی آن باعث می شود که جذابیت ملک در چشم مردمی که از کنار ساختمان عبور می کنند بالا

بازسازی خانه‌های قدیمی شما دارای مزایای بسیاری می‌باشد از جمله:

  • ساختمان قدیمی شما به مکانی جدید طبق استانداردهای جدید می‌شود. در این صورت علاوه بر حفظ ارزش ساختمان شما، متریال‌های باکیفیت جایگزین مصالح کهنه می‌شوند.
  • همان طور که ما بارها تاکید کرده‌ایم بازسازی ساختمان ارزان‌تر از ساخت مجدد آن است. شما می‌توانید با کمترین هزینه به خانه دلخواه خود دست پیدا کنید.
  • “گروه ساختمان و معماری رازنگر” در کمترین زمان ممکن و سرعت اجرا بالا ساختمان قدیمی شما را بازسازی می‌کند.

افزایش زیبایی ساختمان شما و بالا رفتن ارزش و قیمت آن از دیگر مواردی است که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. به عبارتی باعث می‌شود که ملک شما در چشم مردم جذاب به نظر برسد. از طرفی دیگر این روزها برخی از ملک ها قیمت بالایی دارند زیرا به دکوراسیون داخلی کرج آن توجه ویژه ای شده است.

وظایف گروه ساختمانی
وظایف گروه ساختمانی

وظایف گروه ساختمان و معماری “رازنگر

افراد متخصص و مجرب به شما صاحبان ملک در بابلسر کمک می‌کنند تا:

  • متناسب با نیاز ساختمان خود بازسازی باید انجام شود.زم را انجام دهید.
  • هزینه فرآیند نوسازی را محاسبه کند.
  • یک برنامه دقیق به شما ارائه می‌دهند.
  • در انتخاب مصالح ساختمانی مرغوب و با کیفیت مشاوره لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • شما را از لحظه به لحظه اجرای پروژه آگاه می‌سازد.

اگر قصد بازسازی ساختمان در بابلسر را دارید بهتر است قبل از هر چیزی بهترین گروه ساختمان و معماریی را شناسایی و با آن‌ها مشورت کنید تا شاهد بهترین تغییرات در خانه خود باشید.

ما با تکیه بر رضایت مشتریان فعالیت خود را در شهرهای مختلفی ار جمله تهران، کرج و… حتی بابلسر ادامه می‌دهیم. کادر مجرب و خلاق ما بهترین بازسازی و دکوراسیون ساختمان را برای ساکنین بابلسر به ارمغان می‌آورند. گروه “رازنگر” کلیه متریال و المان های موجود در بازار داخلی و خارجی را شناسایی می‌کند تا بهترین گزینه‌ها را برای بازسازی ساختمان داشته باشید.

“گروه ساختمانی رازنگر” با بهره‌گیری از متخصصان حرفه‌ای، دارای ایده‌های ناب برای بازسازی ساختمان تجاری شما در بابلسر می‌باشد.

بازسازی وبلا در بابلسر
بازسازی وبلا در بابلسر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up