بازسازی خانه در کرج(Renovation)

عملیات ترمیم ساختمان است که برای افزایش طول عمر ساختمان انجام می‌شود. ایجاد فضای تازه، تعمیر قسمت‌هایی از ساختمان و تخریب ساختمان قدیمی به ساختمان جدید از جمله روش‌های بازسازی خانه در کرج می‌باشند که شامل ساختمان‌های مسکونی مانند خانه، منزل و آپارتمان و ساختمان‌های تجاری مانند رستوران، مغازه و اداری می‌باشد.

گروه مجرب “رازنگر“ سعی دارد با قرار دادن اطلاعات مورد نیاز و اصولی درباره بازسازی خانه در کرج (نسبت به دوباره‌سازی ساختمان) و نحوه اجرا آن با هزینه بهتر و سرعت اجرا بیشتر، شما کارفرمایان عزیر را در این راستا یاری نماید.

گروه ساختمان و معماری “رازنگر“ تعهد به کیفیت و نتیجه برتر را اولویت خود قرار داده است.

بازسازی خانه در کرج
بازسازی خانه در کرج

همین حالا با ما تماس بگیرید.

گروه ساختمانی و معماری رازنگر

از جمله وظایف گروه رازنگر عبارت است از:

  • اجرای پروِژه شما با بهترین هزینه ممکن در سریع ترین زمان
  • رعایت تمام نکات ایمنی حین انجام کار
  • بکار گیری از افراد مجرب و باسابقه در زمینه بازسازی ساختمان
  • استفاده از مصالح و متریال با کیفیت
  • اخذ رضایت مالکان
  • متناسب با نیاز خانه و یا محل کار کدام کار بازسازی باید انجام شود.
  • هزینه فرآیند نوسازی را محاسبه کند.
  • یک برنامه زمانبندی دقیق ارائه دهد.
  • در انتخاب مصالح با کیفیت شما را یاری کند.
  • از پیشرفت لحظه به لحظه کار شما را مطلع کند.

اعتماد فقط یکی از چیزهایی است که ما به خوبی آن را می‌شناسیم. جهت بازدید نمونه کارهای بازسازی ساختمان گروه معماری و مهندسی ما ، همین جا کلیک کنید.

گروه ما بعد از بازسازی منزل شما، مشاوره لازم را در ارتباط با دکوراسیون خانه در اختیار شما قرار می‌دهد. ما بهترین چیدمان را برای شما در نظر می‌گیریم.

بازسازی خانه در کرج

اگر پس از ساخت و ساز برای مدت طولانی در ملکی سرمایه گذاری نشود، این امر می‌تواند تأثیر مخربی بر جوهر ساختمان و در نتیجه بر ارزش آن داشته باشد.

بازسازی خانه دارای مزایای بسیاری از جمله :

  • افزایش استحکام ساختمان
  • حفظ و بهبود ارزش خانه
  • تاثیر مثبت در روحیه صاحبان ملک (تقویت سبک زندگی)
بازسازی درب و پنجره و سقف و کابینت خانه در کرج

این روزها بسیار از افراد قصد فروش ساختمان های قدیمی خورد را دارند تا بتوانند با خرید یک منزل تازه ساز به خانه دلخواه خود نقل مکان کنند. پیشنهاد گروه رازنگر به شما ساکنین کرج این است که با بازسازی خانه خود نه تنها در هزینه‌ها صرفه جویی می‌کنید بلکه به خانه دلخواه خود می‌رسید.

خوشبختانه هر ساله تعداد افرادی که قصد بازسازی ساختمان در کرج را دارند رو به افزایش است. باید به اینکه اشاره کنیم که این عملیات جزو رایج ترین و به روزترین کارهایی می‌باشد که در کل دنیا به آن توجه خاصی دارند.

چرا بازسازی خانه مهم است؟

مصالحی که خانه شما از آن ساخته شده است می‌تواند آن را ایمن‌تر یا خطرناک‌تر کند. بازسازی این فرصت را به شما می دهد تا آنچه را که در پشت دیوارها وجود دارد بررسی کنید و در صورت لزوم، مواد ضد حریق مانند عایق پشم سنگ را اضافه کنید که به شما آرامش می‌دهد و همچنین خانه را گرمتر و ساکت‌تر نگه می‌دارد.

المان های اصلی بازسازی

گروه مهندسی “رازنگر“ با به کار گیری افراد مجرب در هنگام بازسازی خانه در کرج از بهترین متریال برای طراحی و بازسازی استفاده می‌کنند.

  • بازسازی سقف : از مهمترین المان های ساختمان در بازسازی “سقف” می‌باشد. در بازسازی سقف باید بهترین طراحی صورت گیرد تا ایرادات آن را بپوشاند. به عنوان مثال سقف کاذب از بهترین نمونه ای سقف می‌باشد زیرا علاوه بر زیبایی ظاهری، از دوام بالایی برخوردار است. این نوع سقف با نورپردازی جلوه زیبایی به خانه می‌بخشد.
  • بازسازی کفپوش : در بازسازی ساختمان در کرج “کفپوش” خانه باید از بهترین المان های موجود در بازار انتخاب شود. سرامیک و پارکت از جمله کفپوش های معروف در بازار می‌باشند که هم تنوع و زیبایی بسیاری دارند و هم ماندگاری بالایی دارند.
  • بازسازی دیوار : “دیوار” از دیگر بخش های خانه می‌باشد که باید به آن توجه خاصی داشت. شاید به جرات بتوان گفت اولین المانی که در هر خانه توجه بیننده را جلب می کند دیوار است. بعد از برطرف کردن ایرادات دیوار ساختمان، نسبت به بازسازی دیوار اقدام کنید. انواع کاغذ دیواری در طرح ها و کیفیت‌های مختلف می‌تواند انتخاب خوبی برای شما ساکنین کرج برای بازسازی خانه باشد.

علاوه بر موارد بالا درب و پنجره، کمد دیواری، کابینت‌ها و … از مواردی است که در بازسازی مورد توجه باید قرار بگیرند.

بازسازی خانه در کرج
بازسازی خانه در کرج

همین حالا شما ساکنین دوست داشتنی کرج برای مشاوره با گروه ما تماس حاصل فرمایید.

بازسازی خانه و سلامت شما

این روزها به دلایل زیادی خانواده ها تصمیم به بازسازی خانه در کرج می گیرند. افزایش جمعیت خانواده، فضای کم خانه و یا آشپزخانه، قدیمی شدن بنا و … از جمله این دلایل می‌باشند. از طرفی دیگر می‌تواند به طور مستقیم بر سلامت جسمی و ذهنی شما اثر بگذارد. بازسازی یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود استراتژیک ارزش خانه است، که به معنای پول بیشتری در جیب شماست که در نهایت بفروشید.

بازسازی این فرصت را به شما می‌دهد که تمام مواد قدیمی را حذف کنید و تازه شروع کنید، این بار با بهترین شیوه های ساخت و ساز که جریان هوا را بهبود می‌بخشد. تعویض درب‌ها و پنجره‌های قدیمی و نامناسب نیز احتمالاً هزینه‌های گرمایش و سرمایش شما را کاهش می‌دهد.

زیبایی و نظم برای ایجاد یک حالت ذهنی آرام حیاتی است. بازسازی خانه به شما فرصتی می‌دهد تا در جریان تجدید نظر کنید و ذخیره سازی را بهبود ببخشید، که به نوبه خود می‌تواند به شما در کاهش بهم ریختگی و در نتیجه کاهش استرس کمک کند. فضاهایی که به خوبی سازماندهی شده اند، بلافاصله حس آرامش را در ما افزایش می‌دهند.

بازسازی تاثیر مسقیم بر روحیه و روان افرارد ساکن در آن محیط را دارد. اگر در خانه احساس افسردگی می‌کنید و یا بین اعضای خانواده سردی ایجاد شده فورا با گروه رازنگر تماس حاصل فرمایید تا کار بازسازی و نوسازی ساختمان خود را آغاز کنید.

هزینه بازسازی خانه

با توجه به قیمت ارز و مصالح ساختمانی قیمت‌ها متغیر است. قیمت‌ها بسته به نوع پروژه و مواد درخواستی متفاوت است. به یاد داشته باشد که هزینه طراحی که از اینترنت گرفته شده با طراحی که از گروه معماری ما در خواست می‌کنید، فرق می‌کند.

بازسازی خانه در کرج
بازسازی خانه در کرج

جهت اطلاعات بیشتر درباره هزینه‌ها و بازسازی ساختمان در کرج لطفا با شرکت معماری و ساختمانی “رازنگر“، تماس بگیرید.

شرکت معماری “رازنگر” اعتقاد دارد که هر تغییری در محیط فیزیکی ما فرصتی است برای ایجاد تغییر در عادات ما، و چه مکانی مهمتر از خانه خود، جایی که بیشتر وقت خود را در آن سپری می‌کنید. بهتر نیست که در این زمینه سرمایه گذاری کنید؟ چرا که بازسازی می‌تواند آرامش شما را افزایش دهد زیرا می‌توانید با آگاهی از اینکه خانه‌ای خوش ساخت و جذاب دارید که یک سرمایه‌گذاری مطمئن برای شما باقی خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up