5 نکته طلایی در طراحی کمد دیواری

کمد دیواری فضایی برای نگهداری لوازمی مانند لباس و غیره بکار می رود. در دو نوع ثابت ( تعبیه شده در دیوار) و متحرک می باشد. ساختار این کمد ها به صورتی می باشد که در بعضی از موارد چهارچوب و درب جدا ساخته می شود و طبقات در داخل دیوار تعبیه می شود و در موارد دیگر این کمد به صورت مستقل مانند هر لوازم دیگر از خانه ساخته می شود.

وجود این کمد ها در اتاق ها بسیار ضروری می باشد. ما با قرار دادن وسایل خود در این نوع از کمد (از لباس گرفته تا لوازم دیگر) باعث مرتب شدن و نظم بخشیدن به اتاق خود می شویم. کمد دیواری نه تنها به نیاز ذخیره سازی لوازم پاسخ می دهد، بلکه بر فضای داخلی اتاق تاثیر بسزایی دارد.

طراحی کمد دیواری

طراحان ساختمان باید با توجه به طرح بنا کمد دیواری را در خانه تعبیه کنند. به عبارتی با در نظر گرفتن ارتفاع سقف و نقاط غیر قابل استفاده و عرض محیط کمد مورد نظر را طراحی کنند. کمدی که فضای محیط را به حدکثر برساند، دارای فضای ذخیره سازی مناسب برای انواع لوازم باشد و همه وسایل را مرتب نگه دارد.

طراحی کمد دیواری خوب و کارآمد می تواند یک پروسه دلهره آور برای صاحب خانه باشد، لذا برای این امر باید از طراحان دکوراسیون مجرب کمک بگیرید.

شرکت ساختمان و معماری رازنگر با ارائه خدمات بی نقص از هر زاویه، طیف متنوعی از مجموعه های کمد دیواری های لوکس و بی نقص را در چند دسته ارائه می دهد.

کمد دیواری

انواع کمد دیواری

این نوع از کمد دارای انواع مختلفی از جمله:

  • درب کشویی: این کمد علاوه برفضاسازی محیط، دارای فضای مناسب برای نگهداری لوازم شما می باشد. در طرح های مختلفی و ترکیب با شیشه لاکی، آینه ای، لمینت و بسیاری دیگر ارائه می شود.
  • ثابت: این کمد ها با توجه به ابعاد اتاق شما طراحی می شوند و درای فضای مناسبی برای لوازم شما می باشد. این کمد ها برای بازسازی گوشه های ناهنجار اتاق شما بسیار مناسب می باشند.
  • شیشه ای: این کمد علاوه بر برآوردن نیاز اولیه مشتری( قرار دادن لوازم در آن) زیبایی خاصی به محیط می دهد. این نوع از کمد که مد روز می باشند می تواند فضای اتاق شما را زیباتر کند. همچنین بدون باز کردن کمد می توانید وسایل مورد نیاز خود را بررسی کنید.
  • لولایی: این کمد ها هیچگاه از مد نمی افتند. اگر فضای اتاق شما بسیار است این نوع از کمد دستی یک انتخاب فوق العاده می تواند برای شما باشد.
  • گوشه ای: این کمدها برای قرار گرفتن در فرورفتگی های زاویه دار ساخته شده اند. این کمد ها از هر گوشه و کنار اتاق شما استفاده می کند و به فضاسازی محیط کمک می کند.

شرکت ساختمانی و معماری رازنگر اعتقاد دارد که فضای شما مقدس است، ما با ارائه خدمات بی عیب و نقص آن را افزایش می دهیم.

برای اطلاعات بیشتر از انواع کمد دیواری با ما تماس بگیرید.

کمد دیواری شیشه ایی

مزیت طراحی کمد دیواری

اکثر خانواده ها در ایران بیشتر وقت خود را صرف پیدا کردن لباس مورد نظر برای رفتن به مدرسه یا محل کار خود می کنند. این بدان دلیل است که کمد های آن ها با بی نظمی طراحی شده است. به عبارت دیگر تمام لوازم مورد نیاز و غیر ضروری همه باهم در یک جا قرار دارند.

جالب است بدایند که بیشتر افراد تنها 20 درصد از لباس های داخل کمد خود را می پوشند. با طراحی کمد دیواری متناسب با منزل و اتاق خواب خود می توانید این مشکلات را برای همیشه حل نمایید.

صرفه جویی در زمان

دیگر نیازی به حفاری در جعبه ها و انبوه های نامرتب نیست همچنین باید دسترسی سریع و آسان برای همه لوازم محیا باشد. از طرف دیگر تمام لوازم باید قابل مشاهده و در دسترس باشند. این امر باعث می شود نه تنها شما در انتخاب لباس مورد نظر به مشکل برخورد نکنید بلکه تمامی لباس های خود را نیز در نظر می گیرید.

صرفه جویی در هزینه

زمانی که شما قابلیت دسترس به تمام لباس های خود را داشته باشید باعث می شود که لباس های شما به صورت منظم قرار بگیرد و شما آنها را شناسایی کنید در این صورت هزینه کمتری صرف خرید لباس می کنید زیرا لباس شما در انبوهی از شلوغی دفن نشده است. اگر شک دارید می توانید با طراحی یک کمد دیواری در اتاق خود یک بار امتحان کنید.

انواع کمد دیوار

افزایش فضای ذخیره سازی

بهم ریختگی به معنای فضای کمتر است. هدف تمام شرکت های طراحی دکوراسیون ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر و همچنین فضای محیط بیشتر نیز می باشد. صد البته یک کمد معمولی و غیر استاندارد این نیاز ها را نمی تواند برآورده کند.

کاهش استفاده از کمد لباس

کمدهای لباس علاوه بر بزرگی و آسیب پذیری، باعث بهم ریختگی لباس ها و لوازم شما نیز می شود. ما شلوغی ها را تمیز می کنیم و فضا را برای شما وسعت می بخشیم.

نظم بخشی

تصور کنید کمد خود را باز کرده و همه چیز مرتب است، عالی نیست؟ شلوارها در کنار یکدیگر آویزان می شوند، به عبارتی لباس ها کنار یکدیگر خواهند بود و تمام لوازم مورد نیاز یک طرف و لولزم غیر ضروری طرف دیگر خواهد بود. این سازمان هم برای کار و هم برای اوقات فراغت ارزشمند خواهد بود. قادر خواهید بود در کمتر از 15 دقیقه آماده شوید و به بیرون منزل خود بروید.

کمد دیواری

جالب است بدانید طراحی کمد دیواری مناسب اتاق و خانه شما مناسب در خانه شما باعث افزایش تمایل افراد در خرید خانه شما نیز می شود.

کارشناسان طراحی حرفه ای ما می توانند راه حل های ذخیره سازی را با ارائه طرح های متنوع از کمد دیواری، شما را یاری کنند.

تمام راه حل های کارآمد برای سازمان دهی کمد شما، در دستان ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up