چطور منزل خود را بازسازی کنیم؟

منزل مهمترین نقش را در آرامش یک خانواده ایفا می کند چون بیشترین زمانی که خانواده باهم هستند در منزل می باشد. و بیشتر مردم علاقه به داشتن خانه با سلیقه خود می باشند و به دلیل گرانی بیش حد مسکن رسیدن به این منظور سخت شده است. به همین خاطر بازسازی بسیار مورد اقبال قرار گرفته است.

برای بازسازی ساختمان خود ابتدا باید تمام نیاز های خانواده را روی کاغذ بنویسید که البته این نیاز ها باید منطقی باشد از خانه 50 متری نمی شود انتظار خانه 100 متری را داشت. بعد می‌توانیم به راحتی  پلان خانه را بکشیم دیوار ها بکشیم نورگیر ها و درب ها, سپس تغییرات را اعمال می کنیم.

مهمترین تغییرات شامل تغییر نورگیر ها و ابعاد و جانمایی فضاهای داخلی می باشد. برای اعمال تغییرات باید با یک مهندس معماری مشورت می کنیم و یا نظرات را به یک اجرا کننده بگوییم، ترجیحا مشورت با مهندس هم موجب زیبا تر شدن کار می شود و هم هزینه ها را کمتر می کند. و با این بازسازی، شما با یک هزینه بسیار کم هم نور و رنگ منزل را تغییر داده اید و هم منزلی با دکوراسیون دلخواه دارید. شما دیگر نیاز به جابجایی منزل ندارید!

چند ایده فوق العاده برای بازسازی ساختمان با کمترین هزینه ممکن

اگر از دکور منزل خود خسته شده اید و بودجه کافی برای بازسازی را در اختیار ندارید اصلا نگران نباشید. با ایده های خلاقانه می توانید منزل خود را با قیمت کم بازسازی کنید. ما چند ایده ساده به شما عزیزان ارائه می کنیم.

_ کف آشپزخانه خود را تغییر بدهید

آشپزخانه یکی از مکان هایی می باشد با یک تغییر جزئی زیبایی خاصی پیدا می کند. اگر کاشی های کف آشپزخانه شما قدیمی و کهنه شده است آن را با سرامیک یا پارکت شیک عوض کنید مسلما تغییر بسیار دلچسبی خواهد بود.

_ از نیمکت استفاده کنید

اگر می خواهید محیط غذاخوری خود را افزایش بدهید و آشپزخانه شما کوچک است, از نیمکت استفاده کنید. به جای اینکه چند صندلی بخرید یک نیمکت بخرید و از آن استفاده کنید. هم از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر است و هم فضا را کمتر اشغال می کند. حتی می توانید نیمکت را خودتان درست کنید.

_ استفاده از برچسب دیواری

بجای اینکه از کاغذ دیواری با قیمت بیشتر استفاده کنیم, از برچسب های دیواری استفاده کنیم. اگر دیوار ما از نظر نقاشی و ظاهر سالم و مناسب می باشد و می‌خواهیم فقط یک تغییر در آن ایجاد کنیم و ظاهر آن را بهبود دهیم بهترین گزینه برچسب های دیواری می باشد. با کمترین هزینه دیوار مد نظرمان زیباتر می شود.

_ رنگ کردن فقط یک دیوار!

بجای اینکه کل دیوار های منزلتان را رنگ کنید شما می‌توانید با یک رنگ خاص فقط یک دیوار را رنگ کنید و مطمئن باشید منزلتان با این حرکت به ظاهر ساده دگرگون می شود. نقاشی یک دیوار سبک جدیدی در دکوراسیون داخلی می باشد.

_ قفسه های منزلتان را خودتان بسازید!

شاید به نظرتان کار سختی باشد. اما با چند ساعت وقت گذاشتن در دنیای مجازی به این نتیجه می رسید کار بسیار آسان می باشد. استفاده از وسایلی که به ظاهر بدرد نمی خورند یکی از مدرن ترین دکور های برای داخل خانه می باشد استفاده از جعبه های چوبی و امثال آن شما به راحتی با کمترین هزینه با کمی ذوق و استعداد می توانید دکور منزل خود را تغییر دهید. همین کارهای بسیار کوچک خودش نوعی بازسازی محسوب می شود.بازسازی ساختمان نیاز به سرمایه فراوان ندارد با کمترین هزینه زیبا سازی و باز سازی را خودتان انجام دهید.

_ استفاده از شلف و قفسه های باز

برای بازسازی ساختمان و به خصوص آشپزخانه بجای استفاده از کابینت که هم جاگیر می باشد و هم هزینه زیادی دارد از شلف استفاده کنید. قفسه های باز طراحی کنید و وسایل را از آن آویزان کنید، به همین راحتی! شما دکور آشپزخانه خود را مدرنیزه کرده اید. در طراحی داخلی نوین استفاده کاربردی از فضای ساختمان بسیار حائز اهمیت می باشد. با شلف با معماری مدرن همسو شوید.

_ استفاده از گیاهان تزیینی

بازسازی به معنای تغییر ظاهری بسیار زیاد نمی باشد. شما می توانید با استفاده از چند گلدان گل زیبا منزل خودتان را زیبا, زنده و شاداب کنید. استفاده از گیاهان تزیینی هزینه خرید و نگهداری زیادی ندارد و منزل شما را زیباتر می کند.

_ افزایش تعداد روشنایی و نورپردازی

یکی از اساسی ترین اصول بازسازی نورپردازی می باشد, با افزایش منطقی روشنایی و تعویض لامپ ها شما می‌توانید جلوه تازه ایی به منزل خود دهید. افزایش منطقی روشنایی یکی از ارکان اصلی بازسازی و زیبا سازی می باشد.

_ استفاده از رنگ های متضاد

با انتخاب لوازم منزلتان با رنگ های متضاد و ایجاد کنتراست شما می توانید منزل زیبا تری داشته باشید. استفاده از رنگ های متضاد در طراحی داخلی خیلی مورد توجه می باشد. به راحتی با این کار شما خانه ایی متفاوت خواهید داشت.

بازسازی منزل

_ وسایل و لوازم خود را با منطق و درست بچینید!

و آخرین و ساده ترین راه بازسازی ساختمان که تمام ما هر روزه با آن مواجه هستیم سازماندهی لوازم خانه می باشد! راحت ترین و کم هزینه ترین راه سازماندهی می باشد. بازسازی ساختمان نیاز به هزینه بیش از حد ندارد نیاز به ایده های زیبا می باشد. ما این ایده ها را به شما می دهیم با ما خلاق می شوید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up